Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Arrangement i Gressvikhallen

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Arrangement i Gressvikhallen"— Utskrift av presentasjonen:

1 Arrangement i Gressvikhallen
Mål; Gressvikhallen skal være den ”kuleste” hallen å spille kamper i!  Klubben der alle skal trives! GLEDE – RAUSHET – ENGASJEMENT - SAMHANDLING

2 Klubben der alle skal trives!
MÅL: Gressvikhallen skal være den ”kuleste” hallen å spillekamper i! Service Underholdning Forutsigbarhet Service til spillere Service til dommerne Service til publikum Bruk av musikk Speakertjeneste Gjerne pauseinnslag Informasjon til gjester ved utdeling av infoskriv og tilgjengelig info-person Uniformering Presis kampstart Klubben der alle skal trives! GLEDE – RAUSHET – ENGASJEMENT - SAMHANDLING

3 Klubben der alle skal trives!
Service: Vi øker til minimum 4 personer ”på vakt” på alle arrangementer: 2 personer i sekretariatet 1 person til billettsalg 1 person som vert (ny) Verten skal -ønske dommere og gjestende lag velkommen, -dele ut kamprapporter og informasjonsskriv (dette lages/trykkes opp som et generelt skriv) -informere ved behov/spørsmål, samt henvise til riktig garderobe. Alle på arrangørvakt møter minimum 45 minutter (?) før første kampstart, Billettsalg og serviceperson må altså være tilstede og klare før lagene normalt ankommer Gressvikhallen Klubben der alle skal trives! GLEDE – RAUSHET – ENGASJEMENT - SAMHANDLING

4 Klubben der alle skal trives!
Underholdning: Bruk av musikk Minimum: Ved arrangement skal musikkanlegg kobles på, og det skal kjøres musikk fra 45 minutter før første kampstart. Musikk spilles stort sett konstant, med unntak av aktiv spilletid; dvs før og etter kampene, ved time-outs og i pausene. Ønskelig: Det er ønskelig at så mange som mulig også spiller musikk ved scoringer, gjerne kombinert med speakertjeneste. Speakertjeneste er ønskelig Se egen mal for speakertjeneste. Det er ønskelig at vi så ofte som mulig kjører speakertjeneste, inkludert presentasjon av spillere/ trenere/dommere før kampstart, samt scoringskrediteringer. Dette er det knapt noen andre klubber som gjør, og vil definitivt heve opplevelsen for publikum, og fremfor alt for spillerne. Pauseinnslag er en større utfordring, -men vi kan vurdere samarbeid med eksempelvis drillkorps som trenger øvelse foran publikum, og få en kort oppvisning i pausene. Bør vurderes! Klubben der alle skal trives! GLEDE – RAUSHET – ENGASJEMENT - SAMHANDLING

5 Klubben der alle skal trives!
Forutsigbarhet: Alle som kommer til Gressvikhallen skal få nødvendig informasjon og vite hvem de kan spørre om mer info Det foreslås altså derfor som nevnt å øke til 4 personer på alle arrangement, en vert, som skal: -ha ansvar for å oppdatere tavlene i korridoren med hensyn til garderobefordeling -ta imot gjestende lag og dommere, -overlevere riktig kamprapport samt generelt informasjonsskriv, -henvise til garderober -Generelt være en serviceperson som står til rådighet ved spørsmål og informasjonsbehov Uniformering Det foreslåes for håndballstyret å gå til innkjøp av hettegensere eller vester med tydelig merking ”ARRANGØR” ell lign, dette har en profejonaliserende virkning og hever helhetsinntrykket i gressvikhallen. Musikk/speakertjeneste Det bør legges opp til at hvert lag stiller med ”spesialister” til sekretariatet, slik at samme personer stiller hver gang laget har ”arrangørvakt”, mot eksempelvis å fristilles mot annet dugnadsarbeide eller kioskvakt, etc. Her kan vi også kjøre litt trening og opplæring mot disse definerte personene. Klubben der alle skal trives! GLEDE – RAUSHET – ENGASJEMENT - SAMHANDLING


Laste ned ppt "Arrangement i Gressvikhallen"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google