Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Opplæringslova kapittel 9A

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Opplæringslova kapittel 9A"— Utskrift av presentasjonen:

1 Opplæringslova kapittel 9A
Austevoll ungdomsskule Opplæringslova kapittel 9A

2 Austevoll ungdomsskule
Vaksne skapar vennskap saman

3 Risikofaktorar Suksessfaktorar
Austevoll ungdomsskule Risikofaktorar Suksessfaktorar Prestisjefylte konfliktar mellom vaksne Mobbing blir oppdaga seint Manglar kunnskap om kva ein skal sjå etter Ein svært lav prosent av dei som blir mobba fortel dette til ein vaksen For ettergivande eller for autoritære vaksne – heime eller på skulen Lav monitorering på nettbruken til barn, i friminutt og på fritid Føresette omtalar lærarar og skule positivt til barna sine Føresette kontakter skulen tidleg om barnet fortel om krenkande hendingar Føresette samarbeidar godt med andre barn sine føresette Lærarar formidlar positive historiar om eleven til heimen Vaksne står saman og formidlar eit tydeleg bodskap til barna: Mobbing skal ikkje skje Hyppige og grundige «check- outs»

4 Austevoll ungdomsskule
Hovudpunkt for ny 9A «Vaksne som jobbar i skulen har eit særskilt ansvar for å sørge for at alle elevar har eit trygt og godt skulemiljø» Det nye regelverket i kapittel 9A skal styrke rettane til elevar som blir mobba og foreldra deira, vera eit effektivt verkemiddel mot mobbing og dårlege skulemiljø Departementet ønska å lovfesta endå tydelegare krav til kva skulane skal gjera når elevar blir mobba, og at alle skal ha det trygt og godt på skulen Regelverket er viktig for å setja standard og for å plassera ansvar og plikt på skuleeigar og tilsette i skulen

5 §9A-2 retten til eit trygt og godt skulemiljø
Austevoll ungdomsskule §9A-2 retten til eit trygt og godt skulemiljø Frå skolemiljø Udir – Eleven har en individuell rett til et trygt og godt skolemiljø, og det er elevens egen subjektive oppfatning som avgjør om skolemiljøet er trygt og godt jf. oppll. § 9 A-2 Skolen og skoleeier har en plikt til å handle i henhold til aktivitetsplikten, slik at elevens rett blir oppfylt Trygghet handler også om å vite at skolen tar tak hvis noe skjer

6 Austevoll ungdomsskule
§ 9A -3 Nulltoleranse og systematisk arbeid Skulane skal ha nulltoleranse mot krenkingar, jf. oppll. § 9 A-3. Eksempla som blir nemd i lova er mobbing, vald, diskriminering og trakassering Skulen skal arbeide kontinuerleg og systematisk for å fremja helsa, miljøet og tryggleiken til elevane. Viktig at skulane har tydelege haldningar på dette området. Rektor har ansvar for det systematiske arbeidet. (Nytt, tidlegare var ansvaret hos skuleleiinga)

7 Sette inn tiltak og evaluere
Austevoll ungdomsskule 9A-4 Aktivitetsplikt 1. Følge med og fange opp 2. Gripe direkte inn 3. Varsle 4. Undersøke 5. Sette inn tiltak og evaluere

8 Austevoll ungdomsskule Aktivitetsplikt

9 Austevoll ungdomsskule Forventningar Tydelege forventningar til foreldre på vår skule og kva forventningar foreldre kan ha til oss som jobbar på skulen Vi skal ta alle foreldre på alvor når dei tek kontakt- ikkje gå i «forsvar» Viktig at foreldre i vår klasse gjer det same dersom andre foreldre i klassen tar kontakt om noko som har skjedd… Få felles reglar som alle kjenner Synlege vaksne i friminutta som er oppteken av at alle skal vera ein del av fellesskapen Byggja gode relasjonar i «fredstid» Konfliktløysing har første prioritet hos oss Alle tilsette har lik autoritet til elevane i forhold til å skape eit trygt og godt læringsmiljø på skulen

10 Austevoll ungdomsskule


Laste ned ppt "Opplæringslova kapittel 9A"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google