Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke"— Utskrift av presentasjonen:

1 Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke
Brukerundersøkelser 2016 Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke

2 Om undersøkelsene Alle gjennomføres årlig, om høsten
Spørsmål i 6 kategorier: Skala ”vet ikke” Fritekstfelter Kategori 1: Innhold og kvalitet Kategori 2: Brukermedvirkning Kategori 3: Service og tilgjengelighet Kategori 4: Fysisk miljø Kategori 5: Helhet i tjenestetilbudet Kategori 6: Brukertilfredshet

3 Om undersøkelsene 30 undersøkelser
inviterte (8 800 elektronisk/ papir) 6 600 svar

4 Resultater Innhold og kvalitet Brukermedvirkning
Service og tilgjengelighet Fysisk miljø Helhet i tjenesten Brukertilfredshet

5 Resultater Ant svar Svar % Innhold og kval Bruker-medv.
Ant svar Svar % Innhold og kval Bruker-medv. Service og tilgj. Fysisk miljø Helhet i tj.tilbudet Brukertil-fredshet Ergoterapi og fysioterapi 41 27 % 5,2 5,5 5,6 Seniorsentrene 201 5,4 Hjemmesykepleien 246 34 % 5,3 4,6 5,1 Praktisk bistand 76 38 % 5,0 Dagsentre for eldre 96 65 % 5,7 5,8 Omsorgsboliger for eldre 47 39 % 4,9 Sykehjem bruker 131 36 % 4,8 Sykehjem pårørende 35 4,5 3,5 4,4 4,2 Servicetorget 37 3,9 Biblioteket 42 Kulturhuset 113 3,8 4,7

6 Seniorsentrene Seniorsentrene 2014 2015 2016 Antall svar 151 138 201 (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,35 5,3 5,2 I hvor stor grad er du fornøyd med: Aktivitetstilbudet (innhold) på senteret? 5,20 5,1 Tilgang til oversikt over de ulike tilbudene? 5,30 Personalets evne til å yte hjelp når det er nødvendig? 5,64 5,5 Det sosiale miljøet på senteret? 5,36 5,4 Kvaliteten på kafeteriaen i senteret? 5,41 Utvalget av mat i kafeteriaen? 5,17 5,0 Kategori 2: Brukermedvirkning: 5,37 I hvor stor grad opplever du at: Dine synspunkter blir hørt og respektert? 5,34 Personalet er flinke til å ta innspill til forbedringer på alvor? Blir du hørt hvis du har noe å klage på/bemerke? 5,48 Brukerrådet har medinnvirkning på driften i senteret? 5,28 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,58 I hvor stor grad: Synes du serviceinnstilling hos personalet ved senteret er god? 5,70 5,6 Synes du personalet behandler deg med høflighet og respekt? 5,77 5,7 Synes du personalet er flinke til å svare på spørsmål du har? 5,73 Er du fornøyd med åpningstidene til kafeteriaen? 5,38 Er du fornøyd med åpningstidene til senteret? 5,45 Er du fornøyd med informasjonen om tilbud som er tilgjengelige? 5,44 Kategori 4: Fysisk miljø: 4,87 Lokalenes utforming (Størrelse, heis, tilpasset for bevegelseshemmede)? Renholdet på senteret? Kategori 6: Brukertilfredshet: 5,57 Alt i alt, hvor fornøyd er du med seniorsenteret du bruker oftest? «Synes at foredragene på Holmen er svært gode og interessante – kjører gjerne noen ekstra km for å komme dit.» «Mangler rullestoler og rullatorer for brukere.»

7 Hjemmesykepleien Hjemmesykepleien 2014 2015 2016 Antall svar 259 301 246 Svarprosent 36 % 39 % 34 % (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,01 5,1 5,3 I hvor stor grad: Opplever du at tjenesten er av god kvalitet? 4,87 5,2 Opplever du at tjenesten bidrar til en bedre hverdag, slik at du kan bo hjemme? 5,06 Opplever du at hjelpen du får er i samsvar med vedtaket ditt? 5,07 5,4 Føler du deg trygg? Kategori 2: Brukermedvirkning: 4,57 4,7 4,6 Tar du aktivt del i planlegging av hvordan tjenesten hos deg skal utføres? 4,1 Får du brukt dine ressurser i hverdagen? Opplever du at dine tilbakemeldinger på tjenesten blir tatt på alvor? 4,81 4,9 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 4,8 Blir du behandlet høflig og med respekt av ansatte i hjemmesykepleien? 5,46 5,7 Gir de ansatte i hjemmesykepleien beskjed dersom det blir forsinkelser? 3,77 3,9 4,3 Får du kontakt med hjemmesykepleien på telefonen når du trenger det? 4,97 5,0 Oppleves kommunikasjonen med ansatte som god? 5,19 Opplever du at du får god informasjon om tjenestetilbudet? 4,54 4,5 Kategori 5: Helhet i tjenesten: 4,85 Opplever du at dine behov blir ivaretatt i tiltaksplanen? Kategori 6: Brukertilfredshet: 5,12 Alt i alt, i hvor stor grad er du fornøyd med hjemmetjenesten? «For mange ufaglærte som ikke kan ta beslutninger eller svare på spørsmål. Enkelte er veldig flinke. Noen har det for travelt.» «Altfor mange personer som kommer»

8 Omsorgsboliger for eldre
2014 2015 2016 Antall svar 38 47 Svarprosent 49 % 60 %  (På en skal fra 1-6 der 6 er svært fornøyd) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,21 4,9 I hvor stor grad er du fornøyd med: Er du fornøyd med antall måltider? 5,64 5,2 5,4 Opplever du å få et variert kosthold? 5,1 4,8 Er du fornøyd med hjelpen du får til personlig hygiene? 5,52 5,0 Er du fornøyd med muligheten til å utføre dagligdagse gjøremål som du klarer selv? 5,33 Er du fornøyd med aktivitetstilbudet? 4,53 4,4 4,0 Er du fornøyd med tilgang til legehjelp dersom du har behov for det? 4,90 Trives du sammen med personalet? 5,56 5,3 5,5 Trives du sammen med de andre beboerne? 5,00 4,3 4,5 Kategori 2: Brukermedvirkning: 5,25 I hvor stor grad: Får du være med å bestemme hvilken hjelp du skal ha? 4,69 4,6 Får bestemme når du skal stå opp om morgenen og legge deg om kvelden? 5,51 Er du fornøyd med tidspunktet for måltidene? Opplever du at personalet hører på deg hvis du har noe å klage på? 5,40 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,18 Opplever du at personalet behandler deg med respekt og høflighet? 5,54 Er du fornøyd med personalets tilgjengelighet? Opplever du at du får god informasjon om tannhelsetjenestetilbudet? 4,17 4,1 3,9 Opplever du at det er tilfredsstillende samarbeid mellom omsorgsboligen og de pårørende? 5,38 Opplever du at du får god informasjon om hva omsorgsboligen kan tilby deg? 5,13 Kategori 4: Fysisk miljø: 5,19 Er leiligheten du bor i tilpasset ditt behov? 5,53 Er fellesrommene tilpasset ditt behov? 5,37 Er uteområdene tilrettelagt for deg som beboer? 5,15 Er hjelpemidler du har behov for tilgjengelig? 5,45 Er du fornøyd med renholdet i leiligheten? 4,47 4,7 Kategori 6: Brukertilfredshet: 5,47 Alt i alt, i hvor stor grad er du fornøyd med omsorgsboligen du bor i? «Renholdet kan være bedre. Veldig lite støvsuging og støvtørking» «Alt i alt fint. Men det blir altfor kaldt om vinteren»

9 Gullhella, Bråset, Risenga sykehjem
Sykehjem (brukerne svarer) 2016 Antall svar 16 69 46 Svarprosent 52 % 30 % 44 % Gull-hella Bråset Risenga (privat) (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,0 4,7 4,8 I hvor stor grad: Snitt 2015 5,2 5,1 4,6 Snitt 2014 Er du fornøyd med antall måltider? 5,5 5,3 5,4 Opplever du at du får et variert kosthold? Er du fornøyd med hjelpen du får til personlig hygiene? 4,9 4,5 Er du fornøyd med aktivitetstilbudet? 4,3 3,8 Er du fornøyd med den medisinske behandlingen og oppfølgingen du får? Er du fornøyd med muligheten for privatliv/være alene? Er du fornøyd med muligheten for å komme til tannlege? 3,9 4,1 Trives du sammen med personalet? 5,6 Trives du sammen med de andre beboerne? 4,4 Kategori 2: Brukermedvirkning: I hvor stor grad opplever du: Får du bestemme hvilken hjelp du vil ha? Kan du bestemme når du skal stå opp om morgenen og når du skal legge deg om kvelden? Opplever du at personalet hører på deg hvis du har noe å bemerke? Er det mulig for dine pårørende å ta deg med ut en tur? «Felles oppholdsrom er for trangt. For mange pasienter på trim.» «Som pårørende savner jeg mer kommunikasjon med brukerens lege» Sykehjem (brukerne svarer), forts. Gullhella Bråset Risenga (privat) Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,3 4,9 4,8 I hvor stor grad: Snitt 2015 5,4 5,0 Snitt 2014 5,1 Opplever du at personalet behandler deg med respekt og høflighet? 5,6 5,2 Opplever du at du får den legehjelpen du trenger? 4,6 4,7 Er du fornøyd med personalets tilgjengelighet? 4,3 Opplever du at det er et godt samarbeid mellom sykehjemmet og de pårørende? 5,7 Opplever du at du får god informasjon om hva tjenesten kan tilby deg? Kategori 4: Fysisk miljø: I hvor stor grad 5,5 Er rommet du bor på tilpasset ditt behov? Er fellesrommene tilpasset ditt behov? Er uterommene tilrettelagt for deg som beboer? Opplever du at rommene har et tilfredsstillende renhold? Kategori 6: Brukertilfredshet: Skår 2015 Skår 2014 Alt i alt, i hvor stor grad er du fornøyd med sykehjemmet du bor på?

10 Solgården og Søndre Borgen sykehjem
Sykehjem (pårørende svarer) 2016 Antall svar 20 15 Svarprosent 29 % 54 % (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Sol-gården Søndre Borgen Kategori 1: Innhold og kvalitet: I hvor stor grad: 4,7 4,2 Snitt 2015 4,6 Snitt 2014 4,8 Er du fornøyd med antall måltider som blir servert beboeren? 5,5 5,0 Opplever du at det blir servert et variert kosthold? 5,2 Opplever du at den personlige hygienen blir ivaretatt? 5,1 4,4 Deltar du i aktivitets-/kulturtilbudet på institusjonen? 2,9 3,3 Er du fornøyd med den medisinske behandlingen og oppfølgingen som beboeren får på institusjonen? 4,3 Er du fornøyd med muligheten for at beboeren har et privatliv/får være alene dersom det er ønskelig? Er du fornøyd med tannhelsetilbudet som blir gitt beboeren på institusjonen? 3,9 Opplever du at personalet kjenner til beboerens historie/bakgrunn? 4,5 Opplever du at beboeren trives på sykehjemmet? 4,0 Kategori 2: Brukermedvirkning: I hvor stor grad opplever du: 3,6 Snitt 2015 (Spørsmålene er endret noe for 2015 og derfor ikke direkte sammenlignbare med 2014) 3,7 2,8 Har du deltatt i utformingen av beboerens tiltaksplan? 2,5 2,4 Er det mulighet for å påvirke egen døgnrytme? 3,8 Er det etablert faste kontakt/møtepunkter for samtale vedrørende beboeren? 2,6 Er det mulig for deg å gå ut en tur med beboeren? 4,9 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: I hvor stor grad: 4,5 4,2 Snitt 2015 4,9 4,3 Snitt 2014 4,6 Opplever du at personalet behandler beboeren med respekt og høflighet? 5,4 5,1 Er du informert om kultur og hverdagsaktivitetene for beboeren på institusjonen? 3,7 3,4 Opplever du at personalet er tilgjengelig når beboeren trenger hjelp? Opplever du at det er et godt samarbeid mellom deg og institusjonen? 4,8 Opplever du at du får god informasjon om hvilke tjenester institusjonen kan tilby? 3,9 3,1 Kategori 4: Fysisk miljø: I hvor stor grad: 4,4 3,8 Synes du at beboerens rom er tilpasset hans/hennes behov? 4,0 Synes du fellesrommene er tilrettelagt for beboeren? Synes du uteområdene er tilrettelagt for beboeren? Opplever du at rommene har et tilfredsstillende renhold? Kategori 6: Brukertilfredshet: Alt i alt, i hvor stor grad er du fornøyd med sykehjemmet? Resultat 2015 5,3 4,7 Resultat 2014 «Skulle gjerne sett at middagen ble servert litt senere.» «Lite fornøyd med aktiviteter. Svært lite fornøyd med lokalet, dvs. en korridor med oppholdsrom.»

11 Ergo- fysioterapitjenesten
Ergoterapi og fysioterapitjenesten 2014 2015 2016 Antall svar 45 56 41 Svarprosent 36 % 37 % 27 % (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,03 5,1 5,2 I hvor stor grad opplever du at: Tjenestene bidrar til at du har fått det bedre med det du trengte hjelp til? 5,15 5,0 Tjenestene bidrar til at det blir lettere å gjøre aktiviteter/praktiske gjøremål i hjemmet? 4,85 4,8 4,9 Tjenestene bidrar til at det blir lettere å delta i aktiviteter utenfor hjemmet? 4,39 De ansatte i tjenesten gjør en god jobb? 5,56 5,6 5,7 Kategori 2: Brukermedvirkning: 5,48 5,3 5,5 At terapeuten hører på dine synspunkter? 5,72 5,4 At du får/fikk være med på å lage målsetting for den hjelpen du nå får/har fått? 5,19 At du blir hørt hvis du har noe å klage på/bemerke? 5,51 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,00 I hvor stor grad: Synes du at ergo-/fysioterapeuten behandler deg med respekt? 5,76 5,9 Opplever du at ergo-/fysioterapeuten holder det dere har avtalt? 5,71 5,8 Opplever du at tjenesten er enkel å komme i kontakt med? (telefon, e-post, fysisk oppmøte osv) 4,76 Opplever du at ventetiden for å få ergo- og fysioterapitjenester er akseptabel? 4,49 4,5 Opplever du at du får tjenesten på det stedet du ønsker? (hjemme, institusjon osv) 5,37 Opplever du at du får informasjon som gir deg bedre kunnskap om din helse og funksjonsevne? 4,79 Opplever du at du får informasjon om andre tjenester som du kan ha nytte av? 3,93 4,4 Opplever du at du får god informasjon om hva tjenesten kan tilby deg? 4,82 4,7 Kategori 5: Helhet i tjenesten: I hvor stor grad ble planen utarbeidet i samarbeid med deg? 4,86 I hvor stor grad opplever du at dine behov blir i varetatt i planen? 4,77 I hvor stor grad bidrar kontaktpersonen/koordinatoren til samordning og koordinering av tjenestene? Kategori 6: Brukertilfredshet: 5,36 Alt i alt, hvor fornøyd er du med tjenestene du mottar fra ergo-/fysioterapitjenesten «Pasienten har meget dårlig hukommelse og husker ikke fra gang til gang, men jeg som pårørende synes det fungerte veldig bra.»

12 Praktisk bistand Praktisk bistand 2014 2015 2016 Antall svar 63 66 76 Svarprosent 36 % 33 % 38 % (På en skala fra 1 – 6 der 6 er svært fornøyd) Kategori 1: Innhold og kvalitet 5,19 5,1 5,3 I hvor stor grad: Mener du praktisk bistand/hjemmehjelptjenesten er av god kvalitet? 5,02 4,9 5,0 Opplever du at tjenesten gir deg en bedre hverdag, slik at du kan bo hjemme. 5,24 Er hjelpen du får i samsvar med vedtaket ditt? 5,30 5,2 5,5 Føler du deg trygg? 5,23 Kategori 2: Brukermedvirkning 4,57 4,7 I hvor stor grad er du fornøyd med: Har du innflytelse på utformingen av innholdet i vedtaket ditt? 4,47 Har du innflytelse over hvordan praktisk bistand/hjemmehjelptjenesten hos deg skal utføres? Opplever du at dine tilbakemeldinger på tjenesten blir tatt på alvor? 4,68 Kategori 3: Service og tilgjengelighet Blir du behandlet høflig og med respekt av dem som hjelper deg? 5,48 5,6 Gir de ansatte beskjed dersom det blir forsinkelser? 4,74 Får du kontakt med hjemmehjelpen på telefonen når du trenger det? 5,09 4,6 Snakker personalet klart og tydelig med deg? 5,34 5,4 Opplever du at du får god informasjon om hva praktisk bistand/hjemmehjelptjenesten kan tilby deg? 4,38 4,4 4,5 Kategori 6: Brukertilfredshet 5,14 Alt i alt, i hvor stor grad er du fornøyd med praktisk bistand/hjemmehjelptjenesten? «Dere kan bli mye bedre på å gi beskjeder og være lettere tilgjengelig på telefon.» «Vil gjerne ha de samme hver gang, ikke nye så ofte.»

13 Dagsentre for eldre Dagsentre for eldre 2014 2015 2016 Antall svar 79
74 96 Svarprosent 65 % (På en skala fra 1-6 der 6 er best) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,22 5,1 5,4 I hvor stor grad er du fornøyd med: Aktivitetstilbudet på dagsenteret? 4,96 4,6 Tilgang til oversikt over de ulike tilbudene? 4,71 4,4 4,9 Personalets evne til å yte hjelp når det er nødvendig? 5,68 5,8 Det sosiale miljøet på dagsenteret? 5,35 5,5 Kvaliteten og utvalget av maten i kafeteriaen? 5,32 5,3 Kvaliteten og utvalget av maten på Dagsenteret? Kategori 2: Brukermedvirkning: 5,59 I hvor stor grad opplever du at: Dine synspunkter blir hørt og respektert? 5,56 Personalet er flinke til å ta innspill til forbedringer på alvor? 5,54 Blir du hørt hvis du har noe å klage på/bemerke? 5,69 5,7 Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,65 5,6 I hvor stor grad: Synes du serviceinnstilling hos personalet ved dagsenteret er god? 5,70 5,9 Synes du personalet behandler deg med høflighet og respekt? 5,79 Synes du personalet er flinke til å svare på spørsmål du har? Er du fornøyd med åpningstidene til dagsenteret? 5,53 Er du fornøyd med informasjonen om dagsentertilbudet? Kategori 4: Fysisk miljø: Lokalenes utforming (Størrelse, heis, tilpasset for bevegelseshemmede)? Renholdet? Kategori 6: Brukertilfredshet: 5,63 Alt i alt, hvor fornøyd er du med Dagsenteret ditt?

14 Servicetorget Servicetorget 2014 2015 2016 Antall svar: 48 67 37
(På en skal fra 1-6 der 6 er svært fornøyd) Kategori 1: Innhold og kvalitet: 5,22 5,2 5,1 I hvor stor grad er du fornøyd med: Informasjon du har fått på Servicetorget Oppleves tjenestetilbudet på Servicetorget tilfredsstillende? Kategori 2: Brukermedvirkning: 4,58 4,3 3,9 Opplever du at du har muligheter til å påvirke tjenestetilbudet på Servicetorget? Kategori 3: Service og tilgjengelighet: 5,15 5,4 Service (Hvordan du blir mottatt og behandlet) 5,14 De ansattes faglige kompetanse (Hvor flinke de ansatte er til å hjelpe deg) 5,10 Servicetorgets åpningstider? Ventetid i skranken eller på telefon? 5,29 Fikk du svar på det du spurte om? 5,3 Ble du møtt med respekt av de ansatte? 5,5 Var ventetiden akseptabel? 5,6 Kategori 6: Brukertilfredshet Alt i alt, hvor fornøyd er du med Servicetorget?

15 Biblioteket Asker bibliotek 2014 2015 2016 Antall svar 101 130 42 (På en skal fra 1-6 der 6 er svært fornøyd) Kategori 1: Innhold og kvalitet 5,09 5,1 5,0 I hvor stor grad er du fornøyd med: Bibliotekets utvalg av bøker og andre medier 5,29 5,2 5,3 Bibliotekets hjemmesider og nettilbud? (Bestille bøker, musikk, filmer, forlenge lånetid, sosiale medier, få beskjed om nyheter osv.) 5,25 Bibliotekets arrangementer? 4,98 4,9 I hvor stor grad er du fornøyd med bibliotekets App for lån av ebøker (eBokBib)? 4,71 Gir utstillingene våre deg lyst til å ta med noe fra biblioteket som du ikke hadde planlagt? 5,02 4,8 4,7 Kategori 2: Brukermedvirkning 4,82 4,4 Mulighetene til å påvirke tilbudene på biblioteket? (Være med på å bestemme hva biblioteket skal tilby) 3,58 Kategori 3: Service og tilgjengelighet 5,13 Servicen du får på biblioteket (Hvordan du blir mottatt og behandlet)? 5,45 5,6 De ansattes faglige kompetanse (Hvor flinke de ansatte er til å hjelpe deg)? 5,46 Bibliotekets åpningstider? 5,08 Ventetid på reserverte bøker og annet bestilt materiell? 4,31 4,5 4,2 Ventetid i informasjonsskranken (ved veiledning, spørsmål)? Informasjon om hva som skjer i biblioteket? 5,20 Utlåns- og innleveringsautomatene? 5,17 5,5 Den personlige veiledningen når du skal finne litteratur eller andre media? 5,36 Kategori 4: Fysisk miljø 4,99 Studie/leseplasser? 4,81 Skilting i biblioteket? 4,77 Muligheten for bruk av pc/internett (kapasitet, programvare)? 4,90 3,9 Biblioteket som kulturarena (Forestillinger/arrangementer/aktiviteter)? 5,07 Biblioteket som møteplass/”et sted å være”? 5,16 Renholdet på Biblioteket? Kategori 6: Brukertilfredshet 5,40 5,4 Alt i alt, hvor fornøyd er du med (navn)? (Ev. annen spørsmålsstilling, eller flere spørsmål) 5,35 «Jeg pleier å skryte av at Asker har landets beste bibliotek.» «Stort sett bra medieutvalg, med enkelte forbløffende mangler – men det går an å påvirke. Den manglende respekten for brukerne fra enkelte medarbeidere trekker ned, og gjør at jeg bruker biblioteket på tross av behandlingen jeg får, ikke på grunn av.»

16 Kulturhuset Asker kulturhus 2014 2015 2016 Antall svar: 43 154 113 (På en skal fra 1-6 der 6 er svært fornøyd) Kategori 1: Innhold og kvalitet 4,45 4,7 4,6 I hvor stor grad er du fornøyd med: Kulturhusets programtilbud? 4,42 Kulturhusets nyhetsbrev? 4,55 Kulturhuset på Facebook og Twitter? 4,25 Kulturhusets hjemmesider og oversikt over tilgjengelig program? 4,57 Nettsidens nyhetsverdi? 4,38 I hvor stor grad er du fornøyd med kulturhusets programtilbud? Kategori 2: Brukermedvirkning 3,58 3,8 Mulighetene til å gi tilbakemelding og påvirke tilbudene i kulturhuset? I hvor stor grad er du interessert i å kunne påvirke programmet i Asker kulturhus? Kategori 3: Service og tilgjengelighet 4,49 4,9 4,8 Servicen du får på kulturhuset? (Hvordan du blir mottatt og behandlet) 4,66 Service og informasjon om arrangementer i billettluka? 4,31 Informasjon om kulturtilbudet i sesongbrosjyren? 4,73 Informasjon om kulturtilbud i kulturhusets foajé? (På skjermer) 4,34 Informasjon om kulturhusets tilbud generelt? 4,30 Kjøp av billetter på nett? 4,97 Kjøp av billetter på automat? 4,29 Kjøp av billetter på app? 3,57 I hvor stor grad er du fornøyd med servicen du får på kulturhuset? (Gjelder ikke kino) Kategori 4: Fysisk miljø Sitteplasser i salene? 4,64 Skilting i Asker kulturhus? 4,26 Asker kulturhus som kulturarena (Forestillinger/arrangementer/aktiviteter)? 4,35 Kulturhuset som møteplass/”et sted å være”? 4,07 Lokalenes utforming? 4,15 I hvor stor grad opplever du kulturhuset som et hyggelig sted å være? (Gjelder ikke kino) Kategori 6: Brukertilfredshet 4,56 Alt i alt, hvor fornøyd er du med Asker kulturhus? «Veldig bra og mangfoldig! Ønsker flere lokalt tilknyttede aktører.» «For tradisjonelt. Og når det gjelder scenekunst bør dere informere om hvilke kompanier som står bak forestillingene, også i sesongprogrammene»


Laste ned ppt "Rapport Eldrerådet 15. mars 2017 Ingvild Becke"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google