Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kommunikasjon mot Handelsbanken

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kommunikasjon mot Handelsbanken"— Utskrift av presentasjonen:

1 Kommunikasjon mot Handelsbanken
Rutiner for implementering av ny kunde

2 Henvendelse til Handelsbanken
Henvendelse om oppkobling mot ProCountors filkommunikasjonsløsning mot Handelsbanken kan komme fra ProCountor Norge, regnskapsfører eller kunden selv. Henvendelsen om oppkobling sendes på mail til Emne: Ny oppkobling ProCountors filkommunikasjons løsning Følgende informasjon må legges ved: Navn på selskapet Organisasjonsnummer Kontoer som ønskes meldt inn (vær oppmerksom på at bankene kan ta en kostnad pr konto for opprettelse av kopling mot Procountor løsningen, i tilfelle det er mange kontoer i bedriften) Navn, e-post og telefon til økonomi ansvarlig i selskapet /regnskapsfører Navn, e-post og telefon til teknisk ansvarlig i selskapet Adressat, kontaktperson og postadresse som bankens avtaler skal sendes til. Dato for ønsket oppstart

3 Produksjon og avtaler og avtaleinngåelse
Mottatt informasjon benyttes til å registrere følgende avtaler: Third Party Confirmation (Appendix 5 i File Transfer Agreement) Power of attorney GlobalOn-Line (Fullmakt fra kunde til ProCountor Norge) Delivery Specification Account information (Swift MT940X avtale) Cremul bestilling fra Evry Nevnte avtaler sendes i post til oppgitt adresse samt en bekreftelse på e-post om mottatt henvendelse om oppkobling til Procountor Norge AS Kunden leverer avtalene til sin lokale Handelsbank kontor. Det lokale Handelsbank kontoret sender så avtalene til bankens tekniske support som legger opp rapportering av kontoinformasjon samt de nødvendig fullmakter. Elektronisk bekreftelse på oppstartsdato til kunde, regnskapsfører og ProCountor


Laste ned ppt "Kommunikasjon mot Handelsbanken"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google