Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015."— Utskrift av presentasjonen:

1 Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015

2 Felles standera, teikn på kvalitet. – Kommunikasjonen er positivt lada. – Vi er høflege og viser respekt. – Vaksne er medvitne sin eigen veremåte.

3 Innleiande tankar og ord. – Kommunikasjon (fra latin: communicare, «gjøre felles») har betydninger som «å melde, meddele, underrette om, stå i forbindelse med» og er en betegnelse påoverføring eller utveksling av informasjon eller kunnskap mellom ulike mennesker og dyr.latininformasjonkunnskapmenneskerdyr – En mulig definisjon på menneskelig kommunikasjon kan være: «Kommunikasjon er den prosessen der en person, gruppe eller organisasjon (sender) overfører informasjon til en annen person, gruppe eller organisasjon (mottaker) og der mottaker(ne) får en viss forståelse av budskapet». [1] Kommunikasjon er også definert som: «Den prosessen som har tankens enhet som mål.» [1]

4 Respektfull Kommunikasjon…. Folkesikk? Forbilde? Rollemodell? – Respektfull kommunikasjon, snakke fint til kvarandre, etikk, moral. Lite står det skreve i faglitteratur om folkeskikk, etikk og moral kan ein lese litt meir om. Sosial kompetanse har mykje fagstoff. Respektfull kommunikasjon, vil berøre folkeskikk som ein seier på folkemunne. Alle må vite korleis det vert forventa at ein skal oppføre seg. Skikk, bruk, sosiale antenner og folkeskikk. – Korleis forventer mennesker at vi skal oppføre oss. – Kva vert forventa frå person til person, at respektfull kommunikasjon er? – Samarbeid med foreldre er eit viktig ledd for å jobbe med dette temaet. Kva forventer foreldre av oss, at vi lærer barna, kva forventer barna av oss, kva forventer kollegare respektfull kommunikasjon skal speile?

5 1. Kommunikasjonen er positivt lada når eg/vi: – Tenker over korleis det eg kommuniserer vert oppfatta. – Er høfleg, intressert og imøtekommande. – Har ein god tone i samtalen og eit positivt kroppsspråk.

6 2. V i er høflige og viser respekt når eg/vi: – Unngår mykje vaksenprat og tek omsyn til tilhøyrarane – Gir positive tilbakemeldingar – Ventar på tur og ikkje avbryt leiken eller parten.

7 3. vaksne er medvitne sin eigen væremåte når: – Vi tenker over kroppsspråket og orda ein vel å bruka. – Vi er beviste på handlingane våre og konsekvensane av dei. – Gjev og tek i mot konstruktive tilbakemeldingar.

8 Lurt og lært LURT: – At alle har same grunntanke for korleis vi ønsker å ha det. – Vi øver på å gi både hyggelige men og konstruktive tilbakemeldigner/kritikk. – Vi innser meir og meir at vi aldri blir utlært, men meir bevisst våre eigen væremåte og korleis vi ønsker å vere. LÆRT At med felles grunntanker for kommunikasjon, er det enklare å ta seg to sekund til å tenke beste praksis når det koker, er kaos og du er stressa. At arbeidet med tidlig tilknytning har vore ein god byggestein i korleis vi ønsker å ha vår respektfulle kommunikasjon.

9 Til slutt – Vi vil vise ein liten filmsnutt.. Om teknologien står oss bi. – Snuttane er heilt vanlige kvardagssituasjonar som er filma spontant med telefon. – Korleis ein vil analysere dei er opp til kvar enkelt, men eit innblikk i kvardagssituasjonar hos oss, der vi tenker «snakk fint til meg», eller respektfull kommunikasjon. Takk for oss!


Laste ned ppt "Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google