Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn."— Utskrift av presentasjonen:

1 Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn eller en privatperson? Kan jeg be om navnet på kontaktperson/ kan jeg be om ditt navn? Adresse Din adresse (les opp igjen alt for å få en bekreftelse på at det er riktig) Har du en egen adresse for faktura? Telefonnummer Så trenger vi et telefonnr vi kan nå deg på, om nødvendig (gjenta for bekreftelse) Posten sender også sms til våre kunder når pakker er ankommet nærmeste postkontor. Maskintype Så må vi vite hva slags maskin du har (spør om farge, utseende, melkeskummer) Husker/vet du hvor den er kjøpt? Når er den kjøpt? Har du serienummeret på maskinen tilgjengelig. Det finner du på klistremerket som enten er på boksen maskinen kom i, under maskinen, eller på drypp fatet til selve maskinen? (hvis ikke forklar kunde at vi må ha det pga garantien) Assistance Service Det er 3 års garanti fra kjøpsdato og innenfor garantitiden vil evt. reparasjon være gratis, og du har mulighet til å få tilsendt en lånemaskin mens reparasjonen pågår. Vi minner også på om at det er viktig at maskinen avkalkes en gang i halvåret/etter 600 kapsler, da kalk og sporstoffer vil gjøre at maskinen går tregere, og kaffensmak kan bli påvirket. Avkalkingsett kan du kjøpe hos oss for 82,-, og det er for to gangs bruk. Skulle det skje noe med maskinen din, så ringer du oss. Vi prøver aller først å hjelpe til på telefon, hvis det ikke går, så tar vi maskinen inn til oss. Epostadresse Har du en epostadresse vi kan bruke? Epost brukes som brukernavn hvis du ønsker å bestille via vår nettside. Vi sender også faktura på epost, da vi ønsker å være mer miljøvennlig. Leveringsadresse Hvis du ønsker at pakker skal blir sendt til en annen adresse, så kan vi registrere den nå. Vi er tilgjengelige på grønt nummer 800 87 600 24 timer i døgnet, slik at du ringe å spørre oss om spørsmål du måtte ha om maskiner, kaffe, tilbehør. Du kan også bestille via telefon, fax, post og internett. I tillegg så har vi en Nespresso butikk på Karl Johansgate 23B i Oslo. Varer og priser er akkurat de samme som hos oss. Hvis du ønsker, så kan vi også opprette en internettprofil på deg nå. Fraktprisene med vanlig postpakke er fra 55,- og nedover til 20,-, avhenging av hvor mange kapsler du bestiller. Bestiller du 300 kaspler eller mer på internett, og betaler med kort, så sender vi pakken med fri frakt til nærmeste postkontor. På døren levering og bedriftspakke har egne priser. Velkomst Registrering Da ønsker vi deg velkommen som medlem i Nespresso Club, og om du har noe å skrive på så er ditt medlemsnummer Jeg vil nå registrere deg som medlem i Nespresso Club, notere din kontakt informasjon, samt gi litt informasjon om de varer og tjenester vi tilbyr. NO JUNE 10

2 Kaffen Vi har 16 forskjellige Grand Crus som er laget av gourmetbønner. 12 er Espressoer (inkludert 3 Pure Origin), beregnet på liten kopp (40 ml), og 4 Lungoer, beregnet på stor kopp (110 ml). I tillegg så lanserer vi spesielle Grand Crus. Limited Edition på våren/høsten og Variations til jul. Disse typene blir bare produsert i begrenset antall. Dette er for å gi våre kunder noe nytt å spennende i tillegg til våre 16 faste Grand Crus. Kapslene leveres i rør à 10 stk, og minimumsordren er på 5 rør. Av hensyn til pakking, og for å unngå at kapslene skades i posten ber vi om at det bestilles i kvantum på 5 og 5 rør av gangen. (priser pr kapsel: Espresso 3.09, Lungo 3,39, Pure Origin/LE/SC/Variation 3,70) Personlig kommentar Du fikk med 16 kapsler sammen med maskinen din, har du fått prøvd noen av dem? (snakk litt rundt det, det er for å vise at vi bryr oss) Velkomsttilbud Vi har nå et spesielt tilbud til alle nye medlemmer. Det er en pakning med 250 assorterte kapsler, en svart boks i tre med plass til 36 kapsler, der du i lokket har en oversikt over de ulike type Grand Crus vi har, og en bok som forteller om Nespressoens kunst. Pris 825,- Er du ikke så kjent med alle våre 16 Grand Crus, så er dette en fin pakke å starte med. Ordre (hvis de ikke ønsker velkomsttilbudet) Hvilke av våre 16 Grand Crus ønsker du å bestille? Bekreft bestilling Da blir det (les opp hvilke typer grand crus og antall) Bekreft leveringsadresse Skal varene sendes til (les opp adresse)? Leveringsmetoder Og hvordan ønsker du å få dine varer levert? Vi har tre ulike leveringsmetoder. Du kan velge mellom vanlig postpakke (servicepakke) der du henter på posten, på døren levering (der posten tilbyr dette) mellom 17-21 på kveldstid, og bedriftspakke for bedriftskunder. Leveringstid er 2-5 arbeidsdager på alle tre. Frakprisene er fra 55,-, 30,- og 20,-, og bestiller du på internett og betaler med kort, så er det fri frakt ved bestilling over 300 kapsler. Betaling Hvordan ønsker du å betale? Vi har to betalingsmåter. 1. Faktura: Vi sender faktura på epost, har du ikke det så kan vi sende i posten, men det vil tilkomme et fakturagebyr på 39,- i tillegg. 2. Kredittkort: Da trenger vi de 16 sifrene på framsiden av kortet ditt, utløpsdato, cvckode (3 siste siffer ovenfor signaturen), kortholders navn. Da kan vi prøve å belaste ditt kort for (les opp totalsum på ordren) Kortet ditt ble godkjent, og da sender vi bestilling avgårde som (les opp leveringsmåte). til (les opp adressen en gang til) Posten vil sende deg en sms når pakken er ankommet nærmeste postkontor/klar for utkjøring, og leveringstid er som sagt 2-5 arbeidsdager. Er det noe mer du lurer på om kaffen, maskinene eller Nespresso Club? Du må bare ringe tilbake om det skulle være noe du lurer på. Da takker vi for din bestilling (navn på kunden), og ønsker deg en god dag videre. Order Klubb Presentasjon Ny Kunde (2/2) NO JUNI 10


Laste ned ppt "Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google