Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertCaroline Langeland Endret for 7 år siden
1
Velkommen til «TRIO FOR ALLE» Av: Tove Marie Isdahl-Engh
2
Noen råd og tips til dere, som har brukt Trio klienten en stund Hvordan fordele innkommende samtaler på en måte som utnytter ressursene best (ikke bare «lengst ledig prinsippet») Roller Manuelt velge Gruppering Viderekobling av sentralbord (annen Tjeneste) ved uforutsette hendelser. Fast «regel» i Admin for VK til en mobil/Dect ved ingen Agenter Klientløs status VK til en CB Tjeneste Infomelding Fraværsmarkere en Tjeneste (ved f.eks. fellesmøte – fast eller sporadisk) Åpne en Tjeneste – som er stengt i hht Skjema Har dere kontrollen på «røde dager»? Rutiner og metoder for å automatisere dette.. Bruk av VoiceGuide (opplest fravær) Brukes denne på en tilpasset måte hos dere?
3
Viderekoble en intern telefon til mobil eller annet sted Søkemetoder – har dere tilpasset søkene deres slik at dere finner raskt og enkelt frem i databasen? Jokersøk (* %) Multisøk Kombisøk Noen «nye/glemte» funksjoner for ekspedientene Ta tilbake samtale som er koblet («angre-knappen») Bryte gjennom en Fraværsmarkert telefon Avvise en samtale Innstillinger som kolonner i SØKELISTEN og i KØFELTET. Er disse opptimailsert i din klient? Noen «regler» for registrering av telefonnummer i databasen Bruk av INFOTRE – er dere konsekvente i forhold til hva som registreres der og hva som legges inn i CD? Ved «undersøkelser» av hva henvendelsene/samtalene handler om i en periode – bruk av KATEGORISERING! Noen råd og tips til dere som har brukt Trio klienten en stund
4
Hva kan Wecan bidra med overfor dere som brukere av Trio:
6
Ukas HURTIGKNAPP: «Windows + D» = legg alle vinduer ned og vis skrivebordet !!!
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.