Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

TEKNOLOGIBYGGET Brukerutvalg for administrasjon, arbeidsmiljø og læringsmiljø Personalseminar 8.-10. mai 2013 - Edinburgh.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "TEKNOLOGIBYGGET Brukerutvalg for administrasjon, arbeidsmiljø og læringsmiljø Personalseminar 8.-10. mai 2013 - Edinburgh."— Utskrift av presentasjonen:

1 TEKNOLOGIBYGGET Brukerutvalg for administrasjon, arbeidsmiljø og læringsmiljø Personalseminar mai Edinburgh

2 Brukerutvalget består av: Yngve Birkelund, IFT, leder Trond Brattli, IFT Christopher Hall, TGO Kristine Lind-Olsen, IIS Gunn-Helene Turi, IIS Studentrepresentant

3 Status/mandat Utvalget konstituerte seg den 18. april Avholdt 2 møter Gjennomgått tegninger og definert hvilke arealer brukerutvalget har innen sitt mandat; enkeltkontor, felleskontor, administrative kontor, møterom og fellesarealer. Gjennomgått bemanningssituasjonen og behovet for antall kontorer, jfr. tabellen nedenfor

4 4 KategoriIFT Behov IIS Behov TGO Behov Teknologibygget med merknader Instituttle der 1112 Administr asjon enkeltkontorer Vitenskap elige faste enkeltkontorer + 4 (fra felles 4. eta?) + 1 (nærarkiv 3. eta?)* Tekniske54314 enkeltkontorer + 4 (fra dobbeltplass, 2. eta) Vitenskap elige PhD/Post Doc felleskontorer - 8 (til dobbeltplass, 2 eta) - 5 (til enkeltkontorer, 4. eta?) Diverse II-er, midlertidi g 331

5 Forutsetninger Det er plass til alle i bygget Så langt det lar seg gjøre, skal alle fast ansatte ha eget kontor Midlertidige stillinger (post.doc/PhD, forsker) vil måtte dele kontor

6 Gruppearbeid - spørsmål Teknologibygget er i utgangspunktet prosjektert med adskilte områder for vitenskapelig ansatte ved IIS og IFT (tredje og fjerde etasje). Hva mener gruppen vil være den beste løsningen, beholde adskilte etasjer eller blande ansatte etter fagområder uavhengig av institutt-tilhørighet? (Faglig samarbeid, forskningsmuligheter, tverrfaglig samarbeid, miljø, nærhet til undervisningslokaler/lab). Begrunn svaret. Teknologibygget har ca 50 plasser disponibelt til grupperom/felleskontorer. Hvordan disponere disse på en best mulig måte? Tenk både på ansatte og studenter


Laste ned ppt "TEKNOLOGIBYGGET Brukerutvalg for administrasjon, arbeidsmiljø og læringsmiljø Personalseminar 8.-10. mai 2013 - Edinburgh."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google