Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kommunikasjonsåret 2009 Hvilken betydning får finanskrisen 22.01.09.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kommunikasjonsåret 2009 Hvilken betydning får finanskrisen 22.01.09."— Utskrift av presentasjonen:

1 Kommunikasjonsåret 2009 Hvilken betydning får finanskrisen

2 På hvilken måte tror du finanskrisen vil påvirke din arbeidshverdag i 2009? - Størrelsen på budsjetter 1Mer 2Uendret 3Mindre 4Vet ikke/ikke relevant

3 På hvilken måte tror du finanskrisen vil påvirke din arbeidshverdag i 2009? - Antall ansatte i kommunikasjonsstillinger i din bedrift 1Mer 2Uendret 3Mindre 4Vet ikke/ikke relevant

4 På hvilken måte tror du finanskrisen vil påvirke din arbeidshverdag i 2009? - Kommunikasjonstiltak internt i din bedrift og bruk av egne kanaler 1Mer 2Uendret 3Mindre 4Vet ikke/ikke relevant

5 På hvilken måte tror du finanskrisen vil påvirke din arbeidshverdag i 2009? - Kommunikasjonstiltak eksternt fra din bedrift 1Mer 2Uendret 3Mindre 4Vet ikke/ikke relevant

6 På hvilken måte tror du finanskrisen vil påvirke din arbeidshverdag i 2009? - Kjøp av eksterne kommunikasjonstjenester fra konsulenter 1Mer 2Uendret 3Mindre 4Vet ikke/ikke relevant

7 Hvilken kompetanse tror du blir viktigst for kommunikatører i de to neste årene? 1Internkommunikasjon og intern rådgivning 2Omstillingskompetanse 3Omdømmeekspertise 4Sosiale medier 5Medieovervåkning 6Strategisk kompetanse (kommunikasjon og ledelse) 7Økonomisk og finansiell kompetanse 8Evaluering og effektmåling 9Profilering og merkevarebygging 10Etikk og miljø 11Annet, spesifiser her

8 Hva tror du blir de viktigste faglige trendene i 2009? 1Sosial ansvarlighet 2Risikokommunikasjon 3Sosiale medier 4Lobbyarbeid 5Historiefortelling 6Krisekommunikasjon 7"Framing" 8Retorikk 9Negativ kommunikasjon 10Spinn 11Omstilling 12Omdømme 13Investor Relations 14Etikk/miljø 15Nettverkskommunikasjo n 16Annet, spesifiser her

9 Ut fra dine inntrykk fra mediedekningen av de siste måneders finansuro; vil du si at mediene gir: 1Et for positivt bilde av situasjonen 2Et nøytralt bilde av situasjonen 3Et for negativt bilde av situasjonen 4Vet ikke/ingen mening

10 Vil du si at interessegruppene som nå er aktive i mediebilde gir et: 1Et for positivt bilde av situasjonen 2Et nøytralt bilde av situasjonen 3Et for negativt bilde av situasjonen 4Vet ikke/ingen mening

11 Har du i løpet av 2008 opplevd etiske dilemmaer i din arbeidshverdag? 1Ja 2Nei 3Vet ikke/ingen mening

12 Tror du økonomiske nedgangstider fører til at etiske spørsmål og vurderinger blir nedprioritert i næringslivet? 1Ja 2Nei 3Vet ikke/ingen mening


Laste ned ppt "Kommunikasjonsåret 2009 Hvilken betydning får finanskrisen 22.01.09."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google