Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAnnette Lauritzen Endret for 7 år siden
1
Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad 5.11.2015 Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor alt ikke skade!
2
Lawrence J. Henderson “Pasienter og helsepersonell er en del av det samme systemet.” NEJM, 1935
3
Frå «brukermedvirkning» til «brukarar med virkning» Frå helsetenesta sine pasientar til pasientens helseteneste Kvalitet framfor nærleik – om ein må velje Læring og meistring Kropp og sinn heng saman Brukarperspektivet?
4
Kvalitet i vid forstand Mange enkle spørsmål – få enkle svar Ulike perspektiv Ingen med dårlege intensjonar
6
Batalden
8
Naudsynt kunnskap for kontinuerleg utvikling av helsetenesta 1.Forstå helsetenesta som prosess og system 2.Variasjon og målingar 3.Kjenne kunden/pasienten 4.Kunne leie og bli leia, setje endringar ut i livet 5.Samarbeid – teamarbeid 6.Kjenne den sosiale samanhengen, kulturen 7.Kunne utvikle og ta i bruk ny kunnskap lokalt 8.Kjenne evidensen
9
Må velje presisjon etter behov
10
Film om samarbeid om pasienttilbod - dialyse
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.