Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad 5.11.2015 Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad 5.11.2015 Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor."— Utskrift av presentasjonen:

1 Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad 5.11.2015 Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor alt ikke skade!

2 Lawrence J. Henderson “Pasienter og helsepersonell er en del av det samme systemet.” NEJM, 1935

3 Frå «brukermedvirkning» til «brukarar med virkning» Frå helsetenesta sine pasientar til pasientens helseteneste Kvalitet framfor nærleik – om ein må velje Læring og meistring Kropp og sinn heng saman Brukarperspektivet?

4 Kvalitet i vid forstand Mange enkle spørsmål – få enkle svar Ulike perspektiv Ingen med dårlege intensjonar

5

6 Batalden

7

8 Naudsynt kunnskap for kontinuerleg utvikling av helsetenesta 1.Forstå helsetenesta som prosess og system 2.Variasjon og målingar 3.Kjenne kunden/pasienten 4.Kunne leie og bli leia, setje endringar ut i livet 5.Samarbeid – teamarbeid 6.Kjenne den sosiale samanhengen, kulturen 7.Kunne utvikle og ta i bruk ny kunnskap lokalt 8.Kjenne evidensen

9 Må velje presisjon etter behov

10 Film om samarbeid om pasienttilbod - dialyse


Laste ned ppt "Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad 5.11.2015 Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google