Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Thon Hotels Mobil Strategi 27.09.2012. Thon Hotels  Del av Olav Thon Gruppen  3. største hotellkjede i Norge  Omsetning 2011: NOK 2,1 mld  Nettsider.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Thon Hotels Mobil Strategi 27.09.2012. Thon Hotels  Del av Olav Thon Gruppen  3. største hotellkjede i Norge  Omsetning 2011: NOK 2,1 mld  Nettsider."— Utskrift av presentasjonen:

1 Thon Hotels Mobil Strategi

2 Thon Hotels  Del av Olav Thon Gruppen  3. største hotellkjede i Norge  Omsetning 2011: NOK 2,1 mld  Nettsider på norsk, engelsk og fransk  15% «webandel»

3 Overordnet strategi  Gode brukeropplevelser uavhengig av device  Utnytte økende søkevolum fra mobile  Erfaring og læring

4 Brukeropplevelse  Økning før vs etter mobile web +310% besøk fra mobiltelefoner +450% bookinger fra mobiltelefoner

5 2009 – 2010 pre-launch  Apps vs mobile web-diskusjonen La brukerne finne oss hvor de er Majoriteten av våre gjester booker relativt sjeldent Søk spesielt viktig for vår bransje  Forsinket på grunn av manglende betalingsløsninger Ønske om pris-paritet mellom devices

6 Launch  Lansert 5. mai 2011 – først i vår bransje  iPad fortsatt på desktop løsningen  Lanserte uten betalingsløsning  Fokus på Google

7 2012 – Mobile vekst  Volum fortsatt lite, men betydelig vekst  Læring Brukeratferd Booker betydelig kortere tid før ankomst Brukermønstre Booking på PC Informasjon på mobile

8 Mobile andeler

9 Mobil vekst 2012 vs 2011

10 2013 ->  Re-lansering/re-design  Betaling  App utvikling og tjenester for segmenterte kundegrupper  Mobilen vil være sentral i hele gjesteveien/opplevelsen  Mobile first!

11 Takk for meg!  Spørsmål? Kai Rist Head of Digital Channels Olav Thon Gruppen 9909


Laste ned ppt "Thon Hotels Mobil Strategi 27.09.2012. Thon Hotels  Del av Olav Thon Gruppen  3. største hotellkjede i Norge  Omsetning 2011: NOK 2,1 mld  Nettsider."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google