Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLeif Nordli Endret for 7 år siden
2
*Hvem er vi? *Hva gjør vi? *Hvordan stod det til i tidligere tider? *Hva er forventingene? *En titt inn i glasskulen Metropolis’ kavalkade
3
Stiftet år 2000 av Hanne Arvik og Kari Ihle Gasellebedrift med solid økonomisk utvikling og god egenkapital. Fremstår i 2016 som en av Norges største og ledende interiørarkitekt- kontorer med 26 ansatte Strategi Metropolis skal skape målbar økonomisk merverdi for våre kundene ved å levere nyskapende, unike og bærekraftig arkitekt- og designtjenester. Gjennom våre løsninger skal våre kunder oppleve økt omsetning, bedre effektivitet, økt trivsel og stolthet, samt styrke sin merkevare og image. NØKKELFAKTA
4
Høyskolen i BergenNydalsveien 28 i Oslo Roald Amundsens gate i Oslo
5
Tidemands gate- OsloStortingsgaten- OsloLounge-Sola Flyplass
6
.… fakta, hva er levert.…
7
Metropolis’ 2001-2015 ÅrAnsatteOmsettningResultatDriftsmargin 200133 533 000624 00017,7 200565 225 000777 00014,9 20101314 544 0002 578 00023,9 20152529 621 4954 612 75115,6
8
…hva tror vi om fremtiden….
9
Budsjett 2016 ÅrAnsatteOmsettningResultatDriftsmargin 20162530 000 0004 600 00015,6
11
*Tøffere konkurranse, internasjonalisering *Flere sloss om de samme markedene- bla div leverandører, andre arkitekter *Flere mindre jobber *Knappere marginer *Prispress *Lenger beslutningstid hos kunder, oppstykking av leveransen, *Kortere leveransetider Markedsforventninger i nær fremtid
12
*Få frem hva som er leveransen *Fagkompetanse, spesialister *Bygge merkevaren, differensiering *Samarbeid på tvers av faggruppene *Se nye markeder der vår tilnærming til problemløsning kan brukes Hvordan møter vi dette?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.