Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

BRIEFMØTE LOWE 26.06.2014. PERSONLIG VASK Håndsåpe - Verdiandel Lilleborg: 40,7% - Hovedkonkurrent: Palmolive - Merknad: Høy bruk av priskampanjer Dusjsåpe.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "BRIEFMØTE LOWE 26.06.2014. PERSONLIG VASK Håndsåpe - Verdiandel Lilleborg: 40,7% - Hovedkonkurrent: Palmolive - Merknad: Høy bruk av priskampanjer Dusjsåpe."— Utskrift av presentasjonen:

1 BRIEFMØTE LOWE

2 PERSONLIG VASK Håndsåpe - Verdiandel Lilleborg: 40,7% - Hovedkonkurrent: Palmolive - Merknad: Høy bruk av priskampanjer Dusjsåpe -Verdiandel Lilleborg: 41% - Hovedkonkurrent: Palmolive Personlig vask -Merknad: Lavinvolveringskategori

3 NATURELLE – NATURLIG PLEIE FOR HUDEN - Naturelle har gjennom navnet mange sterke assosiasjoner til naturlighet og naturlige ingredienser - Naturelle elsker å benytte ingredienser fra naturen, og tilbyr såper med en deilig duftopplevelse samtidig som produktene er hudvennlige - Naturelle ble lansert i 2011 og har etter få år i markedet etablert seg som den 3. mestselgende håndsåpevarianten

4 NATURELLE – NATURLIG PLEIE FOR HUDEN - Naturelle skal levere den gode følelsen av renhet med fokus på naturlighet - Produktene må rense huden på en skånsom måte og passe for hele familien - Naturelle inneholder naturlige ingredienser og skal være et merke man stoler på. RenhetHudvennlighet

5 NATURELLE – DAGENS PRODUKTER -Naturelle håndsåper lansert i 2011-Naturelle dusjsåpe lansert i 2012

6 PERSONLIG VASK ER I ENDRING! OLJE ER DET NYE HOTTE! DESIGNBAD I ALLE HJEM PREMIUMKONSEPTER TIL HVERDAGS

7 NATURELLE CARE, MED 100% REN OLJE!

8 PREMIUM POSISJONERING & D-PAKK

9 CARE PREMIUM POSISJONERING 100% REN OLJE DESIGN39,90,-44,90,-

10 PRODUKTFORDELER Beriket med 100% ren olje fra mandel/oliven for ekstra pleie og velvære Et eksklusivt design som skiller seg fra de andre såpene I DVH

11 MÅLSETTING Ta andeler og skape kanalvridning fra faghandel til DVH Få forbruker til å trade opp fra lavprissåper til nye høyverdiprodukter Verdiandel Hånd:7,5% Dusj: 4,7%

12 MÅLGRUPPE Kvinner og menn Produktet skal passe for hele familien Utadvendte, varme og tenker på familiens ve og vel De ønsker å unne seg selv noe ekstra i hverdagen Stor tro på at naturlige produkter er bra for huden Opptatt av trender og design

13 BUDSKAP OG ETTERLATT INNTRYKK Naturelle Care – En serie luksuriøse oljesåper beriket med 100% ren olje fra mandel og oliven for den beste pleie for huden. Etablere nyheten – skape prøving Tydeliggjøre produktfordelene Naturelle kommer med luksuriøse oljesåper som gir den beste pleie til huden min Håndsåpenes delikate design gjør at jeg får lyst til å sette de frem på badet mitt. Budskap Hensikt Etterlatt inntrykk

14 HVORFOR SKAL DE TRO OSS? Håndsåpe Pleie og velvære: Med 100 % ren mandelolje/olivenolje som er kjent for sitt unike innhold av fettsyrer og vitaminer Estetisk: Har en delikat og tidsriktig emballasje Dusjsåpe Bare Shower & Oil Almond Care fra Naturelle inneholder 100% ren mandelolje og har en unik, oljeglatt konsistens som pleier huden

15 EXECUTIONAL CONSIDERATIONS Nyhetsfokus: Nyhet Naturelle Care! Branding: Produktene må komme tydelig frem gjennom filmen Call to action: Må være kjøpsutløsende Campaignability: Ide som kan brukes/spres i alle platformer Lydbilde: Valg av lyd vil sette standard for merket som helhet

16 EXECUTIONAL CONSIDERATIONS Visuelt Delikate bilder av såpen som gir ønske om å ha produktet stående fremme Vise og forklare de gode egenskapene og naturlige opphavet til oljene Såpe i bruk og skum Tone of voice Eksklusiv, delikat og stilren Innbydende og beroligende voice Spille på det sensoriske Til å stole på, uten farlige ingredienser

17 PRAKTISK TV 30 sek + 20 sek Reklamefilm Hovedfokus på håndsåpene Tag-on for dusj Ny lansering på dusj i Q Ønsker tilbakemelding på to alternativer 20 sekunder håndsåpe + 10 sek tag-on dusjolje 25 sekunder håndsåpe + 5 sek tag-on dusjolje

18 PRAKTISK Materialfrister Magasin: uke 37 Online: uke 40 Outdoor uke 39 Reklamefilm ønskes ferdig fredag uke 34 grunnet bruk av materiell Fra filmen i øvrig reklame Briefen inkluderer TV og nett-TV Versjoner 30sek + 20sek inkludert tag-on for dusj Diverse rettigheter: Bruk av bilder fra film i print/online/butikkmateriell Film på egne sider

19 BUDSJETT Maks 1,2 MNOK Ønsker ingen ideer som overstiger dette

20 APENDIX

21 Care – Premium priset

22

23 SATSER STORT I MEDIA FOR FØRSTE GANG! 12 MILLIONER I MEDIA PÅ NYHETEN! ONLINE 3 MILL TV 7,5 MILL MAGASIN 1,2 MILL YOUTUBE 0,4 MILL

24 DE RÅESTE TORGENE NOENSINNE!

25 CARE: LILLEBORGS NYE OLJEFUNN Unik premium posisjonering Utviklet i samarbeid med NorgesGruppen Høyt prispunkt gir kategorivekst Stor mediesatsning Norges råeste torg i alle NG-butikker

26 Anbefalt utpris: 39,90 Antall i D-pakk: 8 Innhold: 280ml ALMOND CARE FINE LIQUID SOAP

27 OLIVE CARE FINE LIQUID SOAP Anbefalt utpris: 39,90 Antall i D-pakk: 8 Innhold: 280ml

28 ALMOND CARE SHOWER & OIL Anbefalt utpris: 44,90 Antall i D-pakk: 8 Innhold: 200ml

29 SAMMEN SKAL VI TA SÅPENORGE!


Laste ned ppt "BRIEFMØTE LOWE 26.06.2014. PERSONLIG VASK Håndsåpe - Verdiandel Lilleborg: 40,7% - Hovedkonkurrent: Palmolive - Merknad: Høy bruk av priskampanjer Dusjsåpe."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google