Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLars-Erik Pettersen Endret for 7 år siden
1
Kaite Stover Leder Lesersørvisavdelingen Kansas City Offentlige Bibliotek
2
Referanse Ansatte Bibliotek Ansatte Barnebiblioteker
3
Form å lsparagraf Mennesker M ål Kundeservice
4
De _____ Bibliotek støtter, oppmuntrer og fremmer lesing som en lystbetont aktivitet i biblioteket samfunnet gjennom bibliotekets samlinger, tjenester, programmer og arrangementer.* *Eksempel.
5
Bilbliokansatte Bibliobrukere
6
Øke bevisstheten om Lesernes Services* Økt bruk om Lesernes Services* *Prøve mål. Legg til mer.
7
Personlig Patron besøk Bok reservasjoner Boklister Bokklubber Samfunnet besøk Hendelse Forfattere, lesing programmer, samfunnet besøk Oå nett Bibliotekets nettsider Digitale tjenester Databaser Blogger Sosiale medier
8
Møte med ansatte Listen bibliotektjenester Liste av ideer Smal liste 5 produkter Elementer som trengs: budsjett, ansatte, tid, opplæring
9
Støtte fra direktører og ledere Støtte fra ansatte Opplæring for ansatte Bøker for ansatte Markedsføring til bibliotekbrukere
10
Bibliotekkatalog Reservasjon Boksamling Bibliotekets nettsider Ved hjelp av nettsteder Snakker til lånetakerne
11
Ledende bokklubber Skriver boklister BokbeskrivelserUsing social media Undervisning bibliotekbrukere Bibliotekkatalog Reservasjon Boksamling Databaser
12
Personale Tid Budsjett Ressurser
13
Engasjert, entusiastisk, informerte ansatte Engasjerte, lojale brukere av biblioteket Økt bruk av samlinger og tjenester Øk stede for programmer og arrangementer
14
kaitestover.pbworks.com/ Professional Presentations 2016 Lesers ø rviskonferanse
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.