Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Ut-konferansen 2013 Fra grå matte til rød løper i Cannes.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Ut-konferansen 2013 Fra grå matte til rød løper i Cannes."— Utskrift av presentasjonen:

1 Ut-konferansen 2013 Fra grå matte til rød løper i Cannes

2 Hvordan startet det hele? Lokale musikkvideoer og reklamefilmer i I dag; Olje/gass, eiendomsutvikling, finans, forskning og medisin.

3 Kjøpte Scanpartner Reklamebyrå for å kunne levere full bredde av tjenester. Unngå at andre fikk jobben med å utforme kampanjer på våre konsepter Vi er nå 33 ansatte og forventer omsetning på ca. 30 mill i 2013.

4 Hvem er kundene? Statoil, ConocoPhillips, RWE, Teekay, Total, Nexans, Statoil Fuel & Retail, Danske Bank, NTNU, SINTEF og flere grunderbedrifter. Oppdrag fra til

5 Mange sliter med å forklare hva de driver med, vi hjelper dem å komme raskere til målet gjennom gode visualiseringer. Vi visualiserer visjoner!

6 Case 1: Danske BankDanske Bank

7 Penger brukt på presentasjoner er en god investering! En god presentasjon er en del av produktutviklingen. Faglig innhold kan formidles på en underholdende måte.

8 Case 2: ArbeidstilsynetArbeidstilsynet

9 Hvordan og hvorfor bygges virtuelle oljefelt?

10 Case 3: TotalTotal

11 Vi sendte inn to prosjekter til Cannes Vi vet at nåløyet er ekstremt trangt. Over 700 deltagere fra 40 forskjellige land og 5 kontinenter.

12 Det går an å være best og fra Trondheim! Trønderske bedrifter har enormt mye å bidra med – både lokalt, nasjonalt og internasjonalt!

13 Hvorfor er denne filmen nominert i to kategorier? Vi vet ikke enda, men det får vi vite på torsdag

14 The Norwegian Oil Adventure Det norske


Laste ned ppt "Ut-konferansen 2013 Fra grå matte til rød løper i Cannes."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google