Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertPeter Økland Endret for 7 år siden
1
Media og marknadsføring
2
Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
3
Samtale er den beste kommunikasjonskanalen Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
4
Internt infoarbeid Heimeside Årsmøte og andre møte E-post Telefon/sms Medlemsblad Referat Informasjonsskriv Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
5
Marknadsføring: plakat flygeblad avis annonse FILM lagsblad telefon internett e-post MøTebildebrosjyre presentasjonsmøte stand Fjernsyn radio jungeltelegrafen Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
6
Kvifor marknadsføre? Fleire medlemer og deltakarar Skape interesse rundt laget Meir pengar Vise kor viktig arbeidet er Påverke - spreie ideane Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
7
Tenk: Målgruppe Bodskap Innpakking Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
8
Korleis ta kontakt med media? Ring journalist eller møt i redaksjonen Inviter media til arrangement/møte Send lesarbrev Send pressemelding Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
9
Pressemeldinga Kva, kor, kven, kor tid, korleis og kvifor Fange interesse gjennom overskrifta og dei første linjene Skal vere kort, på maks ei side Skriv enkelt, bruk korte setningar Ta berre med det relevante!! Bruk sitat Meiningar er òg viktige, ikkje berre aktivitet Kontaktinformasjon og bilde. Send på e-post Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
10
Ansiktslaus? Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
11
Hjelp journalisten med: Ei god pressemelding - slik den ville sett ut på trykk Kvifor er det ei viktig sak? Kva er nyheita? Kven vil stille til intervju? Bakgrunnsstoff Ei interessant vinkling Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.