Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

INFO UIO 13.10.2015 HVA GJØR SIO?. 25.09.2016 SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for 30 000 kr.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "INFO UIO 13.10.2015 HVA GJØR SIO?. 25.09.2016 SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for 30 000 kr."— Utskrift av presentasjonen:

1 INFO UIO 13.10.2015 HVA GJØR SIO?

2 25.09.2016 SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for 30 000 kr

3 25.09.2016 SiO 3

4 Studentpakken – deles ut til 40 000 studenter i Oslo og Akershus 25.09.2016 SiO 4 Verdikuponger og prøvetime SiO Athletica

5 Studentkalenderen Trykkes opp i 24 000 eks. 4 ulike versjoner UiO, BI, HiOA og generell SiO-app annonse på baksiden av kalenderen 25.09.2016 SiO 5

6 Foreningsdager: HiOA 13.8, UiO 17.8 25.09.2016 SiO 6

7 Stands 25.09.2016 SiO 7 To uker med stands på UiO og HiOA, omfattende runde med stands også på BI. Stand på de flere små og mellomstore høyskoler fra ultimo august og i september.

8 Andre elementer Sykkeltrekk med logo SiO-fotoboks for å skape ekstra oppmerksomhet på stand, bygge opp under #heistudentliv 25.09.2016 SiO 8

9 T-skjorter til alle i 1. linje 25.09.2016 SiO 9

10 I løpet av semesterstart har vi som mål at: 25.09.2016 SiO 10 De nye studentene skal ha fått kjennskap til SiO De nye studentene skal ha fått kunnskap om SiO sine produkter og tjenester, og gjerne også prøvd en del av disse. Fastlege – 1 000 e-postadresser Trening – 500 medlemskap (på stand) Trening – 73 000 prøvetimer i omløp Mat og Drikke – + 10 % omsetning ift. fjor Foreninger: 1 000 interesseskjema fra UiO, 500 interesseskjema fra HiOA

11 Arrangementer og åpninger 25.09.2016 SiO 11 Fadder kick-off 8., 9. og 10. august HiOA – St. Hanshaugen 11. august. Hageleker 12. august. SiO deler ut frukt. Fadderordningen på UiO arrangerer Amazing Race 11.8. SiO har en egen post her. Foreningsdager HiOA 13. august, UiO 17. august Frederikke Spiseri åpnes nyoppusset («Biljardrommet») Annas Spiseri åpner med nytt grunntilbud «Startkit» fra SiO til alle barna i SiO barnehage

12 ATHLETICA

13 Studentenes startpakke - annonse 25.09.2016 SiO 13

14 Workout Wednesday 19. august – tema ny timeplan 16. september – tema PT 25.09.2016 SiO 14

15 MAT OG DRIKKE

16 Hovedfokus Mat og Drikke - Skape prøving og lojalitet - 25.09.2016 SiO 16

17 Visjon: En verden uten plastflasker Misjon: Skape et smakfullt og næringsrikt alternativ til dagens flaskevann og leskedrikker Forretningsidé: Salg av sunne og gode drikker i miljøvennlige flasker Water Well gjør dette gjennom et nettverk av intelligente dispensere som kommuniserer med deg gjennom din egen personlige smartflaske i «foodgrade stainless steel». Konseptet baserer seg på kortreist avkjølt renset vann tilsatt gode og næringsrike smaker med eller uten kullsyre. SiO Mat og Drikke lanserer Waterwell

18 Prosjekt Grunntilbud Annas – vi skal være best på studenttilpasning! 25.09.2016 SiO 18 Maten Bekledning Lokalet Serviset #online Det sosiale rommet

19 Re-åpninger Niels, KUTT Gourmet, Break, Biljardrommet 25.09.2016 SiO 19

20 HELSE

21 Fokus på fastlege og rådgivning Samle inn 1 000 e-postadresser fra studenter som er interessert i fastlege Rådgivning på stand 25.09.2016 SiO 21

22 FORENINGER

23 Foreningsdager Foreningsdager ved UiO og HiOA hvor det rekrutteres medlemmer til foreninger Mål 1000 leads UiO Mål 500 leads HiOA Stå på stands og markedsføre foreningsdagen 25.09.2016 SiO 23

24 BARNEHAGE

25 Fokus: Ta godt i mot foreldre og barn, gi informasjon Startpakke til alle barnehagebarn/foreldre Innhold: Velkomstbrev, informasjon om barnehagens tilbud og andre relevante tilbud fra øvrige tjenesteområder, matboks til barna m.m. Mål: Få foreldre til å benytte seg av flere av våre tilbud, skape merverdi for foreldre og barn. Kampanje 01.09. – «rakk du ikke datoen» 25.09.2016 SiO 25

26 BOLIG

27 Fokus: Ta godt i mot nye beboere Stand utenfor SiOsenteret 3.8 og 7.8 med ordensvakter som besvarer spørsmål Mål: Bidra til en bedre køopplevelse, redusere trykk på SiOsenteret, skape et godt førsteinntrykk av SiO. God synlighet i SoMe Mål: Ønske nye beboere velkommen, levendegjøre studentboligene, kommunisere til de som ikke fikk bolig om å søke igjen. 25.09.2016 SiO 27


Laste ned ppt "INFO UIO 13.10.2015 HVA GJØR SIO?. 25.09.2016 SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for 30 000 kr."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google