Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

33-kampanjen Kampanje for Sjøfartsdirektoratet og Redningsselskapet.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "33-kampanjen Kampanje for Sjøfartsdirektoratet og Redningsselskapet."— Utskrift av presentasjonen:

1 33-kampanjen Kampanje for Sjøfartsdirektoratet og Redningsselskapet

2 73 artikler omtaler flytevestkampanjen

3 Sjøfartsdirektoratet eller redningsselskapet promoterer flytevestbruk i 249 artikler

4 Navnet på kampanjen kommer frem i ti saker

5 Kampanjestart på Dagsrevyen

6 God omtale av kampanjen i VG 9. juli

7 Regionalt innsalg - Sørlandet Oppslag om drukningstall og omtale av kampanjen på Fædrelandsvennens nettutgave.

8 Ragionalt innsalg – Nord-Norge Dobbeltside i Nordlys 13. juli, hvor både kampanjenavn og budskap kommer med-

9 Regionalt innsalg – Nord-Norge Forside og dobbeltside i Avisa Nordland 14. juli.

10 Regionalt innsalg – Midt-Norge Forside og dobbeltside i Adressa. Blir sitert i 63 nyhetssaker i andre medier.

11 Sjøfartsdirektoratet publiserer drukningstall Når Sjøfartsdirektoratet presenterer tall for drukningsulykker i forbindelse med fritidsbåtbruk tar de med budskap fra 33-kampanjen. Dette budskapet kommer på trykk i tre aviser. Tallene blir omtalt i omtrent 100 saker, mange av dem med budskap om at flytevest kunne reddet de fleste av de druknede.

12 Innsalg av drukningstall til NRK 27. juli har NRK Kveldsnytt sak om at flere har druknet etter småbåtkantring i år – Hilde Hamre fra Redningsselskapet stiller opp og får frem at de fleste kunne vært reddet med flytevest.

13 Regionalt innsalg - Vestlandet Bergens Tidende laget sak både til nett-tv og nettartikkel. God sak hvor 33-budskapet kommer tydelig frem. Publisert 27. juli.

14 Redningsselskapet på besøk i reiseradioen for å sette i gang kåring av Norges eldste redningsvest Reiseradioen leser også opp små meldinger fra Redningsselskapet hele sommeren, og Bjørn Reppe fra Sjøfartsdirektoratet forteller om kampanjen i sendinga 26. juli. Reiseradioen 11. juli

15 Sommeråpent på NRK 3.august med Redningsselskapet og Arild Godø som overlevde pga oppblåsbar vest

16 33 gram er vekten av et liv – Facebook-kampanje 1802 liker siden 28. juli


Laste ned ppt "33-kampanjen Kampanje for Sjøfartsdirektoratet og Redningsselskapet."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google