Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?"— Utskrift av presentasjonen:

1 Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?

2 Tre samtaletypar Disputerande Usemje, høyrer lite etter, forsvarar eige arbeid, korte utvekslingar Akkumulerande Byggje positivt, men ukritisk, på kvarandre sine ytringar, stadfestar kvarandre, parallelle forteljingar Utforskande Konstruktivt og kritisk undersøkjande, synspunkt vert utfordra og alternative hypotesar vert lagt fram. Kunnskap og refleksjon kjem opent til syne Mercer og Lilleton 2007

3 Elevundersøkinga

4 Fullført og bestått 2009-kullet(2014)

5 Grunnskulepoeng i alle fylka GRUNNSKULEPOENG Fylke Akershus40,941,041,141,541,8 Hordaland40,440,740,340,941,4 Sogn og Fjordane41,541,2 41,541,2 Oslo fylke40,540,8 41,341,1 Buskerud39,9 40,540,140,9 Nasjonalt39,940,040,140,440,8 Sør-Trøndelag39,739,839,640,240,8 Møre og Romsdal40,140,340,140,440,7 Nordland39,839,9 40,340,7 Aust-Agder39,338,939,439,840,6 Rogaland39,5 40,140,340,6 Troms fylke40,140,040,3 40,5 Vestfold39,439,539,840,640,5 Vest-Agder39,6 39,039,940,4 Nord-Trøndelag39,739,439,5 40,3 Oppland39,539,6 39,740,2 Hedmark38,939,139,239,340,0 Østfold fylke39,039,139,039,439,8 Telemark38,938,538,839,239,7 Finnmark39,538,539,339,539,2

6

7 Grunnskulepoeng Sunnfjord

8 Karakterpoeng ved innsøking Skular Årdal40,639,439,6 Dale41,743,440,3 Eid40,640,7 Firda45,845,746,5 Flora38.839,838,8 Hafstad45,845,944,6 Høyanger40,042,342,2 Måløy39,439,940,1 Mo og Øyrane35,5( Øyrane)34,337,1 Stryn40,740,040,8 Sogndal42,642,341,8

9 Fullført og bestått Vg1 per kommune

10 Fullført og bestått VG1-Sunnfjord

11 Bestått Vg1 per utdanningsprogram

12 Fullført og bestått Vg1 per skule

13 Fullført Vg1, men manglar fag eller stryk i eitt eller fleire fag

14 Heildagsfråvær ved skulane Slutta elevar er ikkje med i tala §3-47 fråvær(10-dagarsregelen) er heller ikkje med Kurselevar og vaksne er ikkje med Slutta elevar er ikkje med i tala §3-47 fråvær(10- dagarsregelen) er heller ikkje med Kurselevar og vaksne er ikkje med

15 Timefråvær ved skulane

16 Karakteren 1 og IV

17 Refleksjonsskjema Fylkesdirektøren ynskjer innspel på kva meir vi kan gjere for å få elevane våre til å fullføre heile opplæringsløpet Gode resultat-her står vi sterkt: Område vi kan forbetre oss på: Konkrete handlingar vi bør gjennomføre for å lukkast på desse områda i vår region: 1 2 3

18 Oppfølging frå rektorkonferansen

19 Refleksjonsskjema Fylkesdirektøren ynskjer innspel på kva meir vi kan gjere for å få elevane våre til å fullføre heile opplæringsløpet Gode resultat-her står vi sterkt: Område vi kan forbetre oss på: Konkrete handlingar vi bør gjennomføre for å lukkast på desse områda i vår region: 1 2 3

20 Sluttarar på Vg1 med ungdomsrett

21 Kven er sluttarane?  Elevar med stort fråvær  Elevar som er skuleleie, manglar motivasjon og ynskjer jobb  Elevar som gjer omval  Elevar med fagvanskar  Elevar med personlege vanskar/utfordringar  Elevar som er sjuke Sluttarar Vg1 frå kommunane

22

23 Fullført og bestått Vg1-Vg3 våren 2015

24 Elevar med arbeidslivsfag- kva utdanningsprogram vel dei? Elevar i Vg1 hausten 2014 og 2015


Laste ned ppt "Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google