Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertArnhild Jacobsen Endret for 7 år siden
1
Nordfjordrådet 25.02.2014 Kva tenester opnar IKT-driftssenter for?
2
Nasjonale føringar og arbeid Nasjonal politikk: – Det digitale førstevalet (ein inngang til min informasjon, brukarane skal velje å digital kommunikasjon) – A-ordningen (digital innrapportering av opplysningar om tilsetting og inntekt – skal gjere det enklare å rapportere, betre statistikk grunnlag, auka tryggleik og betre grunnlag for skatt og ytingar) – HelseIKT: NAV, meldingsløft, melding om fødsel og død – UtdanningIKT KS – KommIT: – Samordne, standardisere, styringsmodeller, bestillingskompetansen, krav til leverandør – www.ks.no/kommit
3
Kor går vi? Utgangspunkt: – IKT-løysingar som gjer det naturleg å sentralisere oppgåver (samle – interne støttetenester) – IKT-løysingar som stør desentralisering av oppgåver (brukerretta løysingar)
4
Kvifor Teknisk: Samlinga av IKT-drift gir trygg drift, auka fleksibilitet og regelmessig oppgradering av løysingane Samling av fagoppgåver gir betre kvalitet på tenester Økonomisk oppnår kommunane gevinst ved at færre gjer oppgåve for fleire. Dette er spesielt for interne støttetenester Vi tar ut gevinstar av dei investeringane vi har gjort
5
Prosjektarbeid 2014 Prosjekt for å etablere eitt fagmiljø og felles tenester gjennom sentralisering: 1.Sentralbord og telefonitenester, 2014 2.Lønn, 2014 3.Felles portal www.sh-region.no 4.Rekneskap, 2015 Politisk signal – går vi?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.