Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

ARBEID MED LÆRINGSSTRATEGIAR ”Alle lærere er ikke norsklærere, men alle er leselærere”.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "ARBEID MED LÆRINGSSTRATEGIAR ”Alle lærere er ikke norsklærere, men alle er leselærere”."— Utskrift av presentasjonen:

1 ARBEID MED LÆRINGSSTRATEGIAR ”Alle lærere er ikke norsklærere, men alle er leselærere”.

2 DERFOR: Leseopplæringen må starte med én gang. Leseopplæringen må aldri slutte. Vi skal drive leseopplæring i 13 år i følge Kunnskapsløftet. Arbeid med læringsstrategier må vektlegges i alle fag. Gode læringsstrategier fremmer elevenes motivasjon for læring og evne til å løse oppgaver ”her og nå”, og i videre utdanning, arbeid og fritid. Trinn 8 og 9 i SOL er ”midt i blinken” for leselærere i alle fag.

3 DERFOR: Som lærere vet vi hemmeligheten om hvordan elevene lærer. Dette må vi dele. Vi må bli flinkere til å si til elevene hvorfor vi forklarer ord, leser en fortelling, har en innføring, viser en film osv Arbeid med strategiar: ein framgangsmåte for å nå eit mål Viktig å ha eit mål for timen/økta – velg ein strategi som passar for det elevane skal lære

4 ARBEID MED ORD OG OMGREP: Parkeringsplassen Ukas ord Øvebok Definisjonskort Ordkart (på papir eller digitalt) Kjerneord: for kvar time, for kvart fag, for kvar periode, for kvart skoleår

5 FØR LESING ER DET LURT: Definisjonskort Tenkeskriving Svake elevar få notat på førehand Svake elevar få samtale om fagstoffet på førehand Via-skjema Freemind: digitalt tankekart Quiz Kven skal ut? Førlesingsloop Fleip eller fakta

6 FØR LESING ER DET LURT : BISON-overblikk Parsamtale: Eg veit at…. Eg trur at….. Eg lurer på.. Refleksjonsnotat Forventningsskjema Dobbelt refleksjonsnotat VØL-skjema

7 UNDER LESING ER DET LURT: Parkeringsplassen Spørrekort med ulike farger: spørjeorda på korta Definisjonskort Etterlesingsloop Les og sei noko Les og skriv noko Lesestøtteark Kolonnenotat skrivemal

8 ETTER LESING ER DET LURT: Einsetningssamandrag Læringslogg Teiknenotat: elevar kan teikne det dei har lært Rødt kort/straffekort Snorkort Bokskjema Veggspel Løp Stafett Alias øvebok

9 ETTER LESING ER DET LURT: Venndiagram Finn nokon som Inn i ringen Omforming: lag ei framstilling i strukturert tankekart Oppsummering karusell

10 NYTTIG PÅ NETT: - digitalt tankekarthttp://freemind.sourceforge.net/wiki/index.php/Download – mindomo: digitalt tankekartwww.creaza.no

11 MÅLFORMULERING KVA GIR MEST MEINING FOR ELEVANE? vite lære forklare drøfte kjenne til

12 SPØRSMÅL- OG OPPGÅVEFORMULERING Det er nødvendig å la elevane jobbe med spørsmål på ulike nivå: Gjenkalle : kva, kor mange, kven, når? Analysere : kva handlar dette eigentleg om? Samanlikne : kva er forskjellen mellom…..og…? Kva ville skjedd om….? Trekke slutningar : kva ville skjedd om…? Korleis vil du ….? Evaluere/vurdere : kva syns du om…? Kva er di oppfatning av…?

13


Laste ned ppt "ARBEID MED LÆRINGSSTRATEGIAR ”Alle lærere er ikke norsklærere, men alle er leselærere”."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google