Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1 Godsterminal: Orkdal – Skaun Det mest miljøvennlege alternativet? Minimale naturinngrep og tap av matjord Nesten ubebodd God kontakt med industrien i.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1 Godsterminal: Orkdal – Skaun Det mest miljøvennlege alternativet? Minimale naturinngrep og tap av matjord Nesten ubebodd God kontakt med industrien i."— Utskrift av presentasjonen:

1 1 Godsterminal: Orkdal – Skaun Det mest miljøvennlege alternativet? Minimale naturinngrep og tap av matjord Nesten ubebodd God kontakt med industrien i Orkanger Minst 3 km lang terminal –Skalerbart 500 – 1500 mål –Nytt industriområde Gods og persontransport med tog til Orkdal Mads Løkeland Orkdal formannskap

2 Transportsektorens krav April 2010

3 Jernbanens krav til areal 3 Ca 3 km + ankomst / avgangsspor

4 Alternative plasseringar 4

5 Muruvik / Hell prioriterte naturtypar 5

6 6 Langs E39 og fjorden Gaulosen foreslått som maritimt verneområde Godsterminal?

7 Grenseområdet Orkdal / Skaun 7 3,5 km Lite bebyggelse og dyrkamark Orkdal Skaun

8 8 Minst 3 km lang ?000 mål 200 m 2,5 km Skalerbart ved bruk av flyteelement

9 9 Prinsippkonstruksjon E39 + fylkesveg/ gang sykkelbane Fylling? Fast plate Flyteelement i betong til kai, lager, industri, parkering Spuntvegg Fjellhall som lager Rasfarlege lausmassar Forankring i berggrunnen Flytande, skalerbar del i betong Landfast, forankra del Større landfast del ved å flytte E39 innover

10 10 Skalerbart Utvide utover med nye flyteelement Flytte E39 innover for å auke landfast areal Forlenge Bruke fjellhallar

11 11 Flytande betong - kjend teknologi Heidrun Verdas største flytande betong- konstruksjon Flytande betongkai Normandi 1945 Flyplasselement for US navy (4 stk i kjede) Neddykka flytande bru Norsk plan

12 12 Flytebru E39 med betong flyteelement Bergsøya - Aspøya Oppdrettsflåter med driftsbygning Flytande betongkonstruksjonar på Møre

13 13 18 km jernbane Mogleg trasé, 90% i tunnel Dagens trasé Mogleg trasé for høgfartsbane (Deutsche bahn) Tunnel på vestsida av Gaula

14 14 Jernbane 18 km (90% tunnel) –Kostnad 1,5 – 2 mrd (etter samanlikning med kostnad for Gjevingåsen tunnel) –3 km vidareføring til Bårdshaug –Industrispor til Grønøra? Tilkopling til framtidig høgfartsbane? –Vestsida av Gaula aktuell på strekninga

15 15 Persontransport Persontransport med tog til Trondheim Haldeplass på Bårdshaug, Børsa og Buvika

16 16 Transportfirma interessert ”Dersom det bygges en bane av godshensyn til Orkanger vil dette samtidig gi meget gode muligheter for å etablere persontrafikk på samme strekning.” ”et veldig interessant oppdrag for oss.” ”kombibaneløsning, lett tog definert som trikk på jernbanesporet.” Erlend Solem, Veolia Transport Bane AS (Driv Gråkallbanen og diverse strekningar i Sverige.)


Laste ned ppt "1 Godsterminal: Orkdal – Skaun Det mest miljøvennlege alternativet? Minimale naturinngrep og tap av matjord Nesten ubebodd God kontakt med industrien i."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google