Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertHannah Emilie Kleppe Endret for 7 år siden
1
Samferdselsutvalet 21/1 2016 Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet
2
Interesseselskapet Rv 52 / Rv 5 Kommunane Gol, Hemsedal, Lærdal, Sogndal, Jølster, Førde, Gloppen og Eid. Fylkeskommunane Buskerud og Sogn og Fjordane Fleire bedrifter frå næringslivet.
3
Rv 52 Hemsedalsfjellet
4
Rv 52 Hemsedalsfjellet Tunge bilar 2005 - 2013
5
Rv 52 Hemsedalsfjellet Som det nordlege øst – vest alternativet er Rv 52 ca 4 mil kortare enn E 16. Trafikken vel den ruta som er mest økonomisk og mest hensiktsmessig frå ein stad til ein annan. ( Dei les ikkje Stortingsvedtak ) Derfor har Rv 52 hatt den svært kraftige veksten etter at Lærdalstunnelen kom i 2001.
6
Rv 52 Hemsedalsfjellet Korridoren Rv 7 – 52 – 5 – E16 vil betene: Hallingdal som landets største reiselivsregion og Sogn og Sunnmøre som store på sommarreiseliv, og med eit stort næringsliv elles.. Trafikk øst – vest: Både Oslo-området – Bergen og Oslo-området – Sogn og Sunnmøre Viktig korridor for kollektivtrafikk og tungtransport, ingen jernbane nord for Bergen
7
Famnar det meste
8
Er vestlandet berre Bergen?
9
Rv 52 Hemsedalsfjellet
10
På Rv52 må fylgjande tiltak gjennomførast: Tunnel Bjøberg - Borlaug, ny veg utanom sentruma i Hemsedal og ny vegparsell Robru – Gol.
11
Rv 52 Hemsedalsfjellet Samfunnsnytte må være avgjerande ved val av hovudvegar øst – vest. Alternativa over Haukeli og Hemsedalsfjellet kjem desidert best ut ved beregning av samfunsnytte.
12
Rv 52 Hemsedalsfjellet Beregning av regional nytte for alle 4 alternativa vil neppe endre på konklusjonen- Haukeli og Hemsedal er dei klart to beste når det gjeld samfunsnytte
13
Rv 52 Hemsedalsfjellet Sortere ulike tema: Viktig å ikkje blande saman val av hovudvegar øst – vest og--- villreinproblematikk og bedra vinterregularitet på Hardangervidda.
14
Rv 52 Hemsedalsfjellet Øst - vest rapporten og høyringsrunden. Høyringsrunden styrka den faglig sterke rapporten til Statens Vegvesen i valet av dei to hovudvegane, E 134 og Rv 52.
15
Rv 52 Hemsedalsfjellet Både persontrafikk og godstransport på denne aksen har ingen moglegheit for å kunne nytte jernbane. På litt lengere sikt vil bru mellom Mannheller og Fodnes på Rv5 vera nødvendig for å få eit attraktivt fergefritt samband mellom Sogn og Nordvestlandet og austlandet
16
Rv 52 Hemsedalsfjellet Kollektivtrafikk og miljøeffekter: Oslo – Bergen: Bergensbanen skal styrkas på både gods og persontrafikk. ( 2024) Ålesund – Sogn og Fjordane - Oslo: Kollektivknutepunkt for ekspressbussar i Skei, Lærdal og Gol Kombinere buss og bane
17
Rv 52 Hemsedalsfjellet Kamp om samferdselsmidlane: På kort sikt kan en hovudveg over Hemsedalsfjellet forbedras vesentleg med små midler. På lengre sikt vil ein Bjøbergtunnel med perfekt stigningsforhold ( under 3 %), og ei Mannhellerbru skape ein svært god vegforbindelse både til Bergen, Sogn og Fjordane og Sunnmøre.
18
Rv 52 Hemsedalsfjellet 4 viktige grunnar for å velje R 52/R 5 1. Sterk fagleg rapport fra SVV som er styrka etter høyringa. 2. Samfunsnytte må vega tyngst, E 134 og Rv 52 klart sterkere her enn dei to andre alternativa. 3. To regionar på Vestlandet som treng styrka samferdsel med Østlandet. Stavanger - Bergen og Bergen -Ålesund. 4. Kollektivtransport/miljø, buss der det ikke er bane.
19
Rv 52 Hemsedalsfjellet Gjer som trafikkanten ---- Vel Rv 52 Hemsedalsfjellet- Takk for meg
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.