Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMerete Kleppe Endret for 7 år siden
1
Tradebroker Reiseseminar Oktober 2011 Carl Wilhelm van Kervel Barth Direktør Salg & KAM
2
2 VIA Travel i Norge
3
3 Hype eller fakta Alle kan klare å booke en reise selv Alle kommer til å bruke mobiltelefonen til å bestille sine reiser på nett Et reisebyrå må kunne mer enn det å bestille en billett Alle er opptatt av sikkerhet på reisen Alle er opptatt av å ta vare på miljøet når vi reiser Alle innkjøpere ønsker økt kontroll Alle ønsker en proaktiv samarbeidspartner Et reisebyrå må kunne integrere sine løsninger med kundens systemer
4
VIA Travel Offering through the whole travel process VIA Update VIA Admin VIA Booking VIA Consulting OBJECTIVE: 1. Optimized Travel Policy 2. Translating your needs into the most efficient and lowest priced trip 3. Well informed travellers and Travel Managers 4. Effective management and control VIA CONCEPTS: Travel pattern SWOT report Travel Policy plan Preferred Supplier program Travel Portal (Tailor-made) Visa Management Group & Meet Management KAM follow-up program IT Integration plan Leisure Offering (VIA Tours) VIA PRODUCTS SERVICES: 24x7 Customer Service via phone and mail VIA Online: 24x7 Self Service Channel Active policy steering tools Always updated itinerary on sms, email or smartphone Proactive relevant warnings and alerts on sms, email or smartphone, or personal service Travel Tracker overviews Regular Newsletters VIA Intelligence: Reports, Statistics, benchmarking and KPI’s Self-service Travel Data Analytics Travel Expense Automation System Satisfaction Surveys 1.Plan Main priorities underlined
5
VIA er tilgjengelig i alle kanaler:
6
6
7
7 London
8
8 Men er du like godt kjent her?
9
9 Visum tjenester
10
10 Service når du trenger det som mest
11
11 Travel Management En PARTNER med resurser: En proaktiv og dyktig kontaktperson Systemer og rutiner som møter dagens og morgendagens forventinger Entusiastiske og kunnskapsrike medarbeidere Et norsk og fleksibelt innovativt miljø.
12
En sikker beredskapsplan – når det skjer igjen! Det dreier seg om: Kontroll Rutiner Beredskap Resurser Erfaring «Comitment» VIA Travel har Norges største 24/7 service Kritisk masse er avgjørende i ekstreme situasjoner Betjener norsk og engelsk Håndterer alle segmenter Våkent personell på kontoret 24/7 Overvåker verdensbilde
13
VIA Intelligence, ny business intelligence plattform: Qlikview Grafisk oversikt over ulike områder ”Overview” viser et dynamisk dashboard med mulighet for analyse: Lett å gjøre utvalg
14
” Overview details” gir et detaljert blikk på de viktigste kostnadene:
15
Du booker selv din tur til Bergen på Norsk eller Engelsk 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5
16
Du ser alle alternativer og gjør et valg. 1 1 2 2 3 3 4 4
17
Bekrefter fly, sete, betalingsmåte og prosjektnr. 1 1 2 2 3 3
18
Bekrefter din bestilling
19
Virtual Meeting Room Philosophy
20
VIA Travel Virtual Office Platform Streaming E-mail Calendar Web Meetings Chat Data Information of presence Video PSTN Video – Desk Top VoIP Video - Room Real Presence GSM Recording VideoIPNetwork
21
VIA Travel Self Service 2012 VIA Itinerary Felles design Brukverstyrt informasjon VIA Online & App «M is the new E» Utvikling VIA Online Next generation VIA Online eller AeTM VIA Profile Profilintegrasjon HR med VIA VIA Travel Safe 100% Trygghet 100% Sikkerhet 100% Kontroll Informasjon VIA Expense Mgmt Redusere indirekte kost. VIA Intelligence Statistikk og rapporter Analyseverktøy Leverandørinformasjon KPI oppfølgning
22
Bestilling Reise Reiseoppgjør og evaluering PlanleggingReisepolicyLeverandør avtaler Totale reisekostnader
23
23 Tradebroker avtalen Avtalens varighet er 3 år Fokus på god online pris men også en god pris på personlig betjening. Egen KAM til alle kunder Tilgang til alle tjenester Fleksibilitet til kundetilpasset løsninger Kunnskap til å spare penger
24
24 Derfor skal du velge:
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.