Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010).

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010)."— Utskrift av presentasjonen:

1 Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010). Kjøkkenet har hyppigst vaskefrekvens, husets ”front stage” og 57,1 % vasker på kjøkkenet flere enn 2 ganger daglig (Questback, 2013). Men vaskemidler står sjeldent framme - må fortjene plassen på benken, estetikk er viktig faktor (Moods research, 2011). Løpende rengjøring (småvask) oppfattes ikke som ”rengjøring” da det er en mer ubevisst handling. ”Rengjøring” tar lenger tid, bruker flere produkter og er mer fysisk krevende. Kvinner gjør mer av den løpende rengjøringen enn menn (Moods research, 2011). 65,8 % bruker oftest klut, 28,8 % bruker oftest både klut og tørkepapir, og 5,5 % bruker oftest tørkepapir. Kluten brukes oftest enten sammen med kun vann eller med vann og såpe, mens tørkepapiret brukes oftest tørt. 89,8 % bruker tørkepapiret til mer enn å vaske kjøkkenet med; snyte seg, tørke av barna, hender og tørke av kjøtt og fettete mat (Questback, 2013). Kluten har bra oppsugningsevne, gir kontroll over et større område, det blir ordentlig rent og den er miljøvennlig. Mange (særlig menn) har et problem med kluten, de opplever hele greia som litt ekkel og sverger derfor til tørkerull. Kluten forbindes med surhet/bakterier, den er vanskelig å holde ren og et ork å skifte den ut/vaske den. Kvinner irriterer seg ofte over menns/barns ”feilbruk” av kluten, og det er vanskelig å holde kontroll på hva den ble brukt til sist (Moods research, 2011). InsightJeg trives best på kjøkkenet når det er ryddig og delikat, og småvasker flere ganger daglig. For å få hverdagen til å gå opp, er jeg avhengig av enkle og effektive løsninger. Jeg bruker som oftest klut, men den er ikke ideell til småsøl da den fort vil lukte og bli ekkel - jeg skulle ønske jeg kunne slippe å ha en ekkel klut som ser stygg ut liggende fremme. I tillegg stoler jeg ikke på hvor den er brukt. IdeaJordan Vaskerull er bionedbrytbare engangskluter på rull for dispenser - gir enkel og effektiv daglig vasking av småsøl på kjøkkenet på en hygienisk måte. Vaskerullen er alltid klar for hånden og lett tilgjengelig plassert på kjøkkenbenken i en smart og tiltalende Jordan Vaskerulldispenser. Perfekt for deg som skulle ønske du hadde en ekstra hånd eller at døgnet hadde 25 timer! Vaskerulldispenseren kommer i flere design-/fargevarianter slik at du kan velge den som passer best til ditt kjøkken. BenefitFunksjonelle Forenkler hverdagen gjennom den daglige småvaskingen på kjøkkenet: - Effektivt rent uten produktrester - Klart til bruk og alltid lett tilgjengelig - Hygienisk – aldri mer sur klut jeg ikke har kontroll på hvor har vært - Inneholder 100 wipes, varer lenge selv om jeg vasker litt hver dag Sensoriske: Estetisk appellerende design som er så fint (i tillegg til funksjonelt) at det står fremme Duften av rent kjøkken Emosjonelle Gleden av et smart valg som forenkler hverdagen og gir meg full kontroll og god samvittighet Reason to believe Patentert vaskerulldispensersystem (innbefatter både vaskerull og vaskerulldispenser) 100 % bionedbrytbare kluter Effekt- og skånsomhetstestet på alle vanlige kjøkkenflater og kjøkkenutstyr Dermatologisk testet Designvariant av Vaskerulldispenser - signert anerkjent designer som appellerer til skandinavere. DiscriminatorBare Jordan Vaskerull gir deg rent kjøkken i en håndvending - Smart design for en enklere hverdag! MålgruppeGenerell målgruppe: Menn og kvinner i alderen 25-60 år. De tiltrekkes av løsninger som forenkler hverdagen deres – de er opptatt av kvalitet, men det at løsningen er rask og enkel er like viktig. Godt design er et stor pluss! Kommunikasjonsmålgruppe: Småbarnsmødre i alderen 30-40 år. Hun lever i tidsklemma, så det er viktig med enkle og raske løsninger – men dette skal ikke gå på bekostning av kvaliteten. Hun inspireres av trender og design. ”De moderne eldre”. De er endringsvillige, adopterer raskt nye trender og har høy kjøpekraft. Mann som bor alene. Han har lite kunnskap om vasking og ser etter enkle og raske metoder som gjør jobben. Han prøver gjerne ut nye ting.


Laste ned ppt "Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010)."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google