Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

NORWAY CUP 2016 31 Juli – 6. August. Lagene til Norway cup J13 – 9er fotball J14 – 11er fotball J16 – 11er fotball G14 – 7er fotball G16 – 7er fotball.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "NORWAY CUP 2016 31 Juli – 6. August. Lagene til Norway cup J13 – 9er fotball J14 – 11er fotball J16 – 11er fotball G14 – 7er fotball G16 – 7er fotball."— Utskrift av presentasjonen:

1 NORWAY CUP Juli – 6. August

2 Lagene til Norway cup J13 – 9er fotball J14 – 11er fotball J16 – 11er fotball G14 – 7er fotball G16 – 7er fotball

3 Påmelding og kort Norway cup Påmeldingsavgiften er kr 2.500,- (klubb bet) NYTT i 2016: Alle spillerne må ha H kortet kr 300,- (spillerne bet) -

4 D - kortet – deltakerkort uten overnatting Dette kortet gir deg disse fordelene: - Lagfoto med diplom til hver spiller. - Fri transport med Ruter (buss, t-bane, trikk og øybåtene) innenfor Oslos grenser hele uken. - Fri adgang til kommunale utebasseng; Frognerbadet og Tøyenbadet - Gratis adgang til fleste museer i Oslo. - Gratis minigolf i et flott anlegg bak Ekeberg Idrettshall. - Adgang til NC-diskotek for spillere.

5 Ansvarlige ledere Norway cup Hovedansvarlig: Aud Irene Eikemo Mobil: Medansvarlig: Sigurd Emil Wåge Mobil:

6 Samling for trenere og lagleder Samler trenere og lagledere til et møte lørdagskveld på Ekeberg camping Diverse informasjon blir gitt etter innsjekk. Utdeling av diverse material og utstyr.

7 Klubben ordner * Transport av telt, kjøleskap, bord tur-retur Oslo – alt må være klart torsdag kveld Mat og sosialt telt Ekstra hvite draktsett Ekstra medisinutstyr Innsjekk lagene Organiserer plassene på Ekeberg camping Flagg og beachflagg

8 Ekeberg camping Alle Stegaberg lagene ligger samlet på Ekeberg camping. Klubben har 30 plasser – lagene ligger samlet Spillerne ligger i lagstelt/ stor paviljong eller med foreldre på campingen * Mat telt – stor paviljong

9 Plasser til lagene på Ekeberg camping J plasser (en må vekk) J (7) plasser (Stølsvik – Gjøvåg= telt?) J13 og J14 har felles mattelt J plasser G plasser (en må vekk) G16 – 6 plasser G14 og G16 = felles mattelt

10 Plasser Ekeberg camping Gjelder fra lørdag 30 juli – lørdag 6 august Campingen er klar fredag 29 august kl 12 men en må da betale ekstra for fredagsnatt En plass koster kr , På hver plass kan en ha campingvogn med fortelt og bil plassert Plassene er uten strøm, strøm betaler du for ved ankomst i resepsjonen

11 Ekeberg camping Vi plasserer lag, trenere, lagledere og foreldre på campingen, slik at alle vet hvor de skal ligge ved ankomst. * Foreldre må være med å slå opp lagstelt og mat telt den dagen laget ankommer Ekeberg camping – fredag eller lørdag * Kart over plassene blir lagt på senest en uke før cupenwww.stegaberg.no * Alle foreldre får giro med info før 10.juni for betaling plass på campingen

12 Ekeberg camping Retningslinjer for lagene: * Spillerne skal forholde seg til oppsatt tider på dagsplanen til laget * Spillerne skal være i leiren kl. 22 om kvelden * I lagsteltet kl. 23 – 23:30 Helt ro kl 24 Alkohol nytes ikke i leiren (organisasjonsplanen) Brudd på klubbens regler – retur hjem (organisasjonsplanen)

13 Spillerne må ha med Stegaberg klær – genser, bukse, tskjorte Kamputstyr, blå spillertrøye + hvit tskjorte til bortedrakt, stegashortsen, sokker (2 par røde sokker) Fotballsko, joggesko, slipperser Ekstra tøy, bukse, shorts, boxer, sokker, genser, tskjorter, jakke 2 handkler + toalettsaker Solbriller - solkrem Sammenleggbar stol Liten ryggsekk eller bag, stegabergsekk/bag Kopi av pass eller bankkort – leveres lagleder Det viktigste MASSE GODT HUMØR

14 Laget må ha med Se utlevert liste..

15 Trenger foreldre med Alle lagene må ha flere foreldre med som ligger på campingen sammen med laget Lagleder tar imot bestilling av plass på Ekeberg fra foreldre. * Må hjelpe til med matlaging – handle mat – vakthold om kvelden * Til eventuelt utflukter laget vil på, eks Tusenfryd * Være med å transportere spillerne til kampene som ikke er på Ekeberg

16 Kampene – starter 31. juli Gruppespill – søndag, mandag og tirsdag * Videre i A eller B sluttspill – alle får en kamp videre i sluttspill Deretter er det vinn og videre eller ut av cupen Kampoppsett finner du på Norwaycup sine sider men kan forandre seg fram mot cupstart

17 Kampstart

18 Mat og drikke Alle lag har 3 måltider, frokost, lunsj og middag/kvelds Alle måltider lages av laget, foreldre Spises i mat paviljong/ foreldre Frukt og drikke er viktig mellom måltidene – ha det tilgjengelig i samlingsteltet.

19 Mat teltet

20 Lister og planer Lag lister i god tid før avreise, slik at foreldre vet hvilke dager de skal ha ansvar for mat mm. Ordensregler – ordenslister Dagsplaner Menyplaner Rydding i lagstelt – Hold orden

21 Dagsplaner Her setter en opp kampen – møte før kamp – tidspunkt mat – utflukter mm Sett 2 foreldre opp med ansvar alle måltider en dag 2 spillere som har ansvar for ordensoppgaver hver dag – se oppgaver i Norway cup heftet

22 Meny Lurt å lage meny liste med hva en skal ha til middag hver dag før en reiser bort til Oslo. Engasjer gjerne foreldre her..

23 Felles Pizzabord Hele Stegaleiren samles å har Pizza sammen, hvilke dag må en se i henhold til kampoppsett. Lagleder/foreldre setter opp hvor mange pizza hvert lag trenger – ta med foreldre, se info Norway cup heftet Dagligleder, Aud Irene bestiller pizza

24 Pizzabord

25 Mat Laget må handle inn mat til og med mandag frokost (fredag el lørdag). Spar og Rema butikk i nærhet campingen Så handler en hver dag det en trenger - mangler til frokost dagen etter NB!! Frukt og drikke hver dag Engasjer og deleger disse oppgaver til foreldre * NB!!!! Lørdag når alle spillerne er kommet på plass – telt kommet opp, griller lagene pølser og burgere

26 Engangs artikler Lurt å handle dette inn før avreise Kopper – pappbeger – frokost og middagstallerkner – bestikk – servietter – tørkeruller mm Engasjer gjerne foreldre

27 Betaling cup Lagleder sender liste med hva spillerne skal betale inn til cupen til innen 15 All innbetaling fra spillerne skal inn til klubbens konto: innen 25 juni.

28 Innbetaling spillerne Her må dere ta med følgende inn i summen: -Plassene til trenere og lagledere -Lagstelt og sosialt telt -Mat - Frukt -Engangsartikler -Dusjkort m/ 5 dusj -Utflukter

29 Regnskap Norway cup Klubben overfører restsum til lagets lagleder etter fratrekk plasser og kort. Lagleder disponerer pengene til innkjøp til laget. Lagleder fører regnskap og passer på alle kvitteringer. Rest skal overføres klubbens konto, føres mot dugnadskontoen til laget eller en utbetaler rest til spillerne.

30 Info til foreldre og spillere Alle skal få god informasjon med hjem om hva spillerne må ha med seg til Norwaycup Hva en skal betale for norwaycup Hvilke mobilnr en når lagleder – trener på

31 Lagene må skaffe Lagstelt til spillerne – stor paviljong Stor presenning i bunn, må gå oppover kanten Stor presenning tak Store plugger til lagstelt + mattelt, må festes godt Stor grill, gjerne sammen med et annet lag 6 bord i mat telt

32 Klubbklær Vi ønsker at våre spillere er profilerte med klubbtøy på cupen Klubbtøy kjøper en på Intersport, eks lik klubbgenser og bukse til spillerne. Alle spillerne kjøper klubbshortsen kr. 100,- selges på klubbhuset. Alle spillerne får tilbud om å kjøpte hvit T-skjorte kr.100,- som bortedrakt.

33 Klubbklær

34 Her finner dere masse informasjon om hva som skjer på Norway cup. Åpnings arrangement lørdag – konsert Alt som skjer på sletta med masse stander – konkurranser – G sports teltet mm

35 Viktig informasjon Alle spillerne skal levere kopi av pass til lagleder Mobil og verdisaker må ikke spillerne legge i lagstelt, lagleder bør ha en egen sekk til slikt Lommepenger – opptil hvert lag/spiller..Det er mange salgsboder på sletta Oppdatert mobil-liste på spillerne

36 Velkommen til Ekeberg Det er en opplevelse for spillere og foreldre å være med på Norway cup – ligge samlet på Ekeberg camping. GLED DERE – DETTE ER KNALL KJEKT – SOSIALT

37 Mye informasjon kommer før Norway cup – under Norway cup på vår webside Informasjon blir på vår hovedside under Norway cup logoen Lurer dere på noe, ta kontakt med trenerteam på laget eller


Laste ned ppt "NORWAY CUP 2016 31 Juli – 6. August. Lagene til Norway cup J13 – 9er fotball J14 – 11er fotball J16 – 11er fotball G14 – 7er fotball G16 – 7er fotball."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google