Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord"— Utskrift av presentasjonen:

1 Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
Tips & Triks i bruk av sentralbordet Manuell ÅPNE en Tjeneste – MÅ manuelt STENGES igjen! Bruker du MIDLERTIDIG, vil den stenges igjen i hht skjema

2 Trio Attendant (sentralbord)
Logge på som GJEST – hvilke funksjoner er tilgjengelig? Svare mens du står i PAUSE…. Får det første anropet i Køen (eller dobbeltklikk på det du vil ha) Manuell/Midlertidig STENGE/ÅPNE en Tjeneste Fraværsmarkere en Tjeneste Gjøre seg KLIENTLØS – mindre firma, sårbare i lunsj/ fellesmøter. Klientløs status. Husk når du skal sette samtale videre: * nummer # legg på. Avvise en samtale (F3 eller Legg på) Ta tilbake en samtale (IKKE om den er satt over til Agent eller Tjeneste) Hvis du IKKE ønsker samtalen tilbake ved ikke svar… Trykk først RING – deretter KOBLE! Sette over til en Fraværsmarkert abonnent Trykk Alt + Enter Manuell ÅPNE en Tjeneste – MÅ manuelt STENGES igjen! Bruker du MIDLERTIDIG, vil den stenges igjen i hht skjema

3 Trio Attendant (sentralbord)
Hurtigknapp for å søke i INFOTRE….!! Informasjonslinje for å skrive viktige internbeskjeder mellom ekspedientene.. Skrivebordverktøylinje Sende chat-melding via Trio til en spesiell Agent/Gruppe/Alle. Denne kan LAGRES, så Agenten(e) får den når de logger på neste gang… Lage en ny ARBEIDSOPPGAVE til Agenter som håndterer en Tjeneste.. Eks HENTE POSTEN…(krever Exchange) Lage Hurtigknapp for å kopiere Telefonnummer/ Kundens navn (så du kan raskt legge dette til i mail etc. Ctrl eller Alt MÅ alltid brukes og kombinasjonen må ikke brukes til annet i andre programmer) Infotre søk: Taxi – lysaker Partner – Atea Informasjonslinje: Laget på Rolf –

4 Trio Attendant (sentralbord)
Ctrl + M (sende til e-post og SMS samtidig) Personlig velkomsthilsen (om presentasjonen er laaang / komplisert eller man svarer for flere Tjenester / firmaer) Tape/spille inn en samtale (trussel, ubehagelig samtale osv osv) Oppgavelogg – nå ser man også navnet på Kunden, samt Tapte anrop (til din personlige KØ) Sette over til annen Tjeneste – F11 ELLER lagre Tjenestene som en Abonnent. Søkes vanlig og du får da Tjeneste-status….etc.. Du kan nå «rense» OPI og Søkelisten ved å trykke Shift + Esc Sende E-post og SMS Fungerer på Rolf Sette over til Tjeneste som er lagret med navn – bruk Trio Norge 5400

5 Trio Attendant (sentralbord)
Har dere laget dere de mest nyttige søkeknappene? Kombinasjon av flere felt? Angi om man ønsker en ALARM ved et eller flere av kriteriene for dette i Admin (Farge/Lyd eller Meldingsboks kan aktiveres (hø.klikk på Tjenesten…) Legge på Kategori Window hurtigtaster ) ref. vår hjemmeside SJEKK FØLGENDE:

6 SJEKK FØLGENDE: Send SMS…? Aktiver en mailkonto for demo av både sms og mail Få «oppskriften på» å aktivere Informasjonslinjen…. SJEKK FØLGENDE:


Laste ned ppt "Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google