Laste ned presentasjonen
1
Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre
2
Agenda Tanker om mersalg Oppgave 2.1
Presentasjon / diskusjon oppgave 2.1 Oppgave 2.2 Presentasjon / diskusjon oppgave 2.2
3
”Action will give you REaction!”
Utgående aktivitet gir inngående salg Ha en plan for hvordan du følger opp dine kunder Hold avtaler og fremdriftsplaner Organiser og planlegg dagene dine – Sett av tid til (og planlegg) utgående henvendelser! Hvis ovenstående gjøres riktig vil ikke kundene se i andre retninger
4
Oppgave 2.1 Hvilke produkter og tilleggstjenester kan selges og hvordan avdekker man kjøpssignaler for de enkelte?
5
Løsningsforslag/diskusjon
6
Oppgave 2.2 Sett opp en handlingsplan for oppfølging av en kunde der programvaren er ferdig installert og de er i gang med bruken. Ta utgangspunkt fra nå av og ett år fremover for hver av kundene under; Kunde som har kjøpt Mamut Office Standard Kunde som har kjøpt flerbruker Mamut Enterprise E5
7
Løsningsforslag/diskusjon
8
Et eksempel... Medier: - Telefon - E-mail - Møter - Brev 30 dg. 3 mnd.
- Opplæring - Hardware - Andre tjenester - Vg. opplæring - Andre tjenester - Mamut Tilleggsprodukter - Leads - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Oppgradering av SW - Serviceavtale - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Ekstra brukere
9
Takk for denne gang!
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.