Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Sommer sponsorat 2009.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Sommer sponsorat 2009."— Utskrift av presentasjonen:

1 Sommer sponsorat 2009

2 Sommer sponsorene blir godt synlige på TV 2
fra 15.juni, juli og august ulike underholdningsprogram fra ca kl 19:30-21:00 min. 200 sponsorvignetter tilsvarende sponsorat i 2008 ble sett av: 67% av Norske TV seerne og i snitt ble sponsorene sett 8 ganger (12 år+) Jakten på kjærlighet, Broom, Allsang inngår ikke

3 Eksempler på program som inngår i sponsoratet
- Sommertid m/Øyvind Fjellheim - Paul Padler Latin Amerika - Guiness record TV - Kan du teksten - Hjelpekorpset - Tett på tre - Karl & Co - Frasier - Div. prog; Tett på tutta? Disse programmene vises i ulike perioder

4 Med forbehold om endringer
Foreløpig sendeskjema for sommersponsoratet Starter 15.juni Dag og Tidspunkt Ant. Program Ant sponsorvignetter - Sommertid m/Øyvind Fjellheim Uke 27-33 Tirs, ons kl 20:30 og fre kl 20.00 21 54 - Paul Padler Latin Amerika Uk 26 Tirsdag kl 20.00 8 16 - Guiness record Ep.1,2 og 3 vises før 15.6 Uke 25 Mandag kl 21:00 - Kan du teksten Ep. 7, 8, 9 og 10 vises før 15.6 Fredag kl 20:00 2 - Tett på tre Uke 28 Mandag kl 20:30 5 10 - Karl & Co ® Lørdag kl 19:30 1 - Frasier Uke 25-33 Man-Fre kl 19:30 40 80 - Hjelpekorpset Uke 27-34 Onsdag kl 20:00 - Div. program, Tett på Tutta 3 6 Min 200 Med forbehold om endringer

5 Sommertid m/Øyvind Fjellheim
- underholdningsprogram med Øyvind Fjellheim som programleder, sommeraktuelle temaer, gjester, musikk (for eksempel kassegitar) fra taket på TV 2 huset Oslo, faste humorinnslag med komikere, norske kjendisers hytter osv. Vises tirsdag og onsdag kl og fredag kl 20:00 Guiness rekord-tv - Norsk underholdningprogram. Programleder: Thomas Leikvoll Thomas Leikvoll er klar for ny runde med spektakulære verdensrekorder. Med seg på laget har han Line Victoria Husby som er ute blant nordmenn for å teste dem i Guinnessrekorder. Vises mandager kl 20:00 Paul padler Latin-Amerika Paul Olai-Olssen padler seg nedover vannveiene i Latin-Amerika, og blir rik både på opplevelser og nye venner. Han ut på en spektakulær reise gjennom Latin-Amerika – helt alene, med kamera på baugen. Vi får se et fascinerende og mangfoldig kontinent, fra Honduras i nord og helt ned til Antarktis i sør. Vises tirsdager kl 20:00

6 Kan du teksten? Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam fra Madcon er tilbake på TV 2-skjermen med vanskelige sangtekster og penger som brenner i lommene. Sammen støtter og oppmuntrer Tshawe og Yosef deltakerne som best de kan, og Madcon-gutta tar ikke fem øre for å synge og danse med på alt fra countrysvisker til Michael Jackcson-klassikere Vises fredager kl 20:00 Hjelpekorpset Solveig Kloppen og Helén Vikstvedt, og de skal gi svar på små og store ting du lurer på - eller ikke vet at du lurer på. Hjelpekorpset er tilbake på TV 2 med nye koster og enorm hjelpetrang, og går løs på hverdagsspørsmål og utfordringer. Vises onsdager kl fra i Uke 27-34 Tett på tre Tett på tre er nesten en dokumentarserie om de store temaene i livet. Den eneste forskjellen er at Espen Eckbo har skrevet manus og spiller selv i tolv roller. Hver episode av "Tett på tre" framstår som et lite dokudrama om et stort tema. Vi treffer bl.a. Lauritz (84) har gitt opp casanova-tilværelsen, og skal bli samboer for første gang. Han har strukket helsa langt og klart å forføre en vital 60-åring. Dermed håper han å unngå pleiehjem noen år til. Vises Torsdager kl 20:00

7 Gjennomsnitt: Rating 4% 154 000 seere, Markedsandel 15,8%
Akvariet (r) America's Got Talent Eventyrlig seilas Guinness record Hilde og Brede show (r) Holms (r) Hos Martin I de beste familier Karl & Co (r) Kjetil og Kjartan Show Lyst og last Norges sterkeste mann 2008 Pauls planet Prinser og prinsesser Reisemål Showgirls Supernanny Tanketyven Derren Brown Tid for hjem (r) Underholdningsprogrammer kl Uke 23 – TNS Gallup Nasjonalt univers 12 år+

8 Gjennomsnitt: Rating 4% 154 000 seere, Markedsandel 15,8%
Seerprofil 12 år+: menn 42,6% kvinner 57,4% Markedsandeler menn 14,6% kvinner 16,7% Underholdningsprogrammer kl Uke 23 – TNS Gallup Nasjonalt univers 12 år+

9 Sommer sponsorene blir godt synlige på TV 2
- bred dekning - høy frekvens - økt oppmerksomhet - god tilstedeværelse mange dager hver uke - god profilering i forbindelse med ulike underholdningsprogram - god eksponering i sommermånedene - bransjeeksklusiv sponsoreksponering for inntil 3 sponsorer

10 Sommer sponsor på TV 2 Minimum 200 sponsoreksponeringer
Ulik underholdningsprogram i 15.juni, juli og august fra kl 19:30-21:00 Sommer sponsoreksponering kr ,- eks. mva Jakten på kjærlighet, Broom, Allsang inngår ikke


Laste ned ppt "Sommer sponsorat 2009."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google