Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Bli med på laget!.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Bli med på laget!."— Utskrift av presentasjonen:

1 Bli med på laget!

2 Kolstad Håndball om 4 år Produsere spillere for A-landslag
Topp 3 i Norge Deltar i E-cup Drifter egen hall godkjent for elitespill 4 heltidsansatte Har omsetning på over NOK 8 mill. Solid Egenkapital Gjeldsfri

3 Kolstad Håndball i dag Beste herrelaget i Midt-Norge
Vant samtlige kamper sesongen 2011/2012 7. plass i 1. divisjon sesongen 2012/2013 Tok 25 poeng på 22 kamper 7 poeng bak direkte opprykk Ledes av Sven Tore Jacobsen Tett samarbeid med NHF region Midt-Norge 2,5 årsverk Budsjett på 4,2 mill i 2013 Planlegges storhall ifbm. nye Heimdal VGS Tett samarbeid med media Positiv respons fra sponsorer Gjeldsfri

4 Rekruttering Skal ha et optimalt sportslig tilbud til trøndersk spillere Spillerstallen har en snittalder på 21 år 7 spillere som er aktuelle for juniorlandslag 16 av 19 spillere er fra Trøndelag Partnersamarbeid med Tiller, Charlottenlund og Steinkjer Samarbeidsavtaler med Kattem, Heimdal, Flatåsen, Byåsen, Sjetne, Sverresborg og Ranheim Skal være et lag for hele Midt-Norge

5 Topp Bredde Organisert som en enhet Viktig med lokal forankring
Felles økonomi Viktig at herrespillerne våre er synlige og imøtekommende

6 Verdier Kolstad Håndball er en inkluderende klubb som tar samfunnsansvar Kåret til årets håndballklubb i 2012 av NHF region Midt-Norge

7 Aktiviteter - Trondheim Cup - Reisecuper - 17. mai i Husebyhallen
- Håndball i Skolen - Idrettsdagen - Maledugnad Husebyhallen - Håndball for Asylsøkere - Fargerik Håndball - Familiekvelder - Håndballskoler - Skolemesterskap i håndball - Juniorlandskamper i Husebyhallen - 10 klubbdager med herrekamper

8 Spille i eliteserien for herrer 2014/2015 SAFE
Kartlegging Vi har solid administrasjon, og er best i landet på håndballaktiviteter, men skulle gjerne hatt flere frivilllige rundt klubben E-cup i egen hall! Vi er en håndballklubb som skal bli ledende i norsk håndball, gjennom lokal forankring og god organisering Analyse Fange opp endringsbehov Spille i eliteserien for herrer 2014/2015 SAFE Resultatmål Over 2 mill. i sponsorinntekter 2013/2014 Minst halvparten av spillerstallen trøndere Over 700 tilskuere i snitt i 2013/2014 Samhold Ambisjoner Strategi Plan for å møte idrettens utfordringer på sentrale prestasjonsområder Fair Play Engasjement Organisasjon Mål: Ferdig utviklet organisasjon Arr./anlegg Mål: Skape en samlingsplass Økonomi Mål: Økende omsetning For hvert år, samt overskudd Kommunikasjon/ Informasjon Mål: God kommunikasjon innad og utad Marked Mål: Bli kjent og attraktiv for sponsorer og andre partnere Sportslig Mål: Være best på talentutvikling og treningskultur Tiltak Tiltak Tiltak Tiltak Tiltak Tiltak

9 Rekrutteringsansvarlig Jostein Sivertsen Arrangementkomite
Organisasjon Mål: Ferdig utviklet organisasjon Arr./anlegg Mål: Skape en samlingsplass Økonomi Mål: Økende omsetning for hvert år, samt overskudd Rekrutteringsansvarlig Jostein Sivertsen Arrangementkomite Roar Schjetne Svein Fjeseth Jørn Sundland Kristin Eggen Kasserer Eivind Johnsen Kommunikasjon/ Informasjon Mål: God kommunikasjon innad og utad Marked Mål: Bli kjent og attraktiv for sponsorer og andre partnere Sportslig Mål: Være best på talentutvikling og treningskultur Mediagruppe Jostein Sivertsen Gro Eide Harald Pedersen Petter R. Hanssen Markedsutvalg Jostein Sivertsen Thor Egil Five Truls Wæraas Pål Nøst Johny Nilsen Jørn Sundland Sportslig utvalg Tore Aalberg Runar Meder Vegard Fagervold Ingemar Skjetneli

10 Publikumsutvikling

11 Budsjett 2013

12 Hvorfor sponsing? Effektiv kommunikasjonsplattform som kombinerer flere ulike medier TV, avis, web, sosiale medier, plakater/DM, arrangement osv. Sponsing nest største mediekanal etter dagspresse – foran TV-reklame Brukes over 4 milliarder årlig på sponsing Sponsormarkedet vokser rasker en det samlede reklamemarkedet Har blitt et profesjonelt kommunikasjonsverktøy med krav til avkastning Sponsing kan ha flere formål Økt salg, økt oppmerksomhet, endret profil i form av en mer positiv holdning til sponsoren eller sponsorens produkter, motivering av egne ansatte samt økt lojalitet

13 Hvorfor Kolstad Håndball?
Vi er en ambisiøs klubb i stor vekst Vi er ofte i media, og har mange tilskuere på våre hjemmekamper Tett på våre medlemmer, som kan fungere som ”selgere” for dere Vi strekker oss litt ekstra for at dere skal bli fornøyde ”Kolstad er kanskje det mest spennende sponsorobjektet i Midt-Norge nå” – sitat Torgeir Skirstad Regionbanksjef DNB

14


Laste ned ppt "Bli med på laget!."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google