Laste ned presentasjonen
1
Aftenposten Junior Norges eneste avis for barn
Kommer ut en gang i uken Lansert 24. april 2012 Opplag:
2
Hvorfor gjorde vi det? First edition April 2012
Et dramatisk fall i antall unge lesere. Massiv informasjonstilgang, hele døgnet. Ta posisjonen før noen andre gjorde det.
3
Aftenpostens produktportefølje
Avis Mobil/nett Digital Magasin Mat fra Norge Et matmagasin om norsk mat. Laget av entusiaster for entusiaster. Bake Et matmagasin for den som er litt eller veldig glad i å bake.
4
Det aller viktigste: Å involvere leserne
5
Vi spurte barna Hundrevis av barn ga innspill før oppstarten.
Dette fikk de være med på å bestemme: Innhold Design Navn på avisen
6
Ekte vare Barna ønsket seg: En “ekte” avis med nyheter
Avis, ikke magasin Bedre papir-kvalitet Større bilder Mye farger Mindre tekst Større skrift
7
Vi kan skrive om det meste, men dveler ikke ved alle detaljer
10
Junior-journalister i aksjon
15
Mye å glede seg over… Vi tjener penger. God driftsmargin.
Har mottatt flere priser, nasjonalt og internasjonalt. Og ikke minst: Opplagsvinner !
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.